33 Reacties

één jaar geleden

Bij ons zit er straks 1 jaar en 10 maanden tussen, wij gaan voor de justsit als tussen oplossing

één jaar geleden

Reactie op xxx2021

Bij ons zit er straks 1 jaar en 10 maanden tussen, wij gaan voor de justsit ...
Wat een handig ding zeg! 😁Ik hah het nog nooit gezien of gehoord.

één jaar geleden

Wij hebben al een duo-wagen omdat mijn oudste twee kindjes maar 15 maanden schelen. Nu is de oudste bijna 2,5 en hij wil echt geregeld nog even in de wagen. Dus ik ben er erg blij mee. We verwachten de derde in Mei volgend jaar, en dan is de jongste 22 maanden. Vind het fijn om te weten dat in in elk geval de optie heb om 2 kinderen te plaatsen.

één jaar geleden

Reactie op xxx2021

Bij ons zit er straks 1 jaar en 10 maanden tussen, wij gaan voor de justsit ...
Ook nog een idee! thanks!

één jaar geleden

Reactie op xxx2021

Bij ons zit er straks 1 jaar en 10 maanden tussen, wij gaan voor de justsit ...
Handig! Die onthoud ik 😎

één jaar geleden

Reactie op xxx2021

Bij ons zit er straks 1 jaar en 10 maanden tussen, wij gaan voor de justsit ...
Wauw handig! Ik kende dat nog helemaal niet 😁

één jaar geleden

Hier zit er straks 2 jaar en 3 maanden. Moet zeggen dat mn dochter al heel goed doorloopt en sowieso al niet zo'n interesse heeft in de wagen, dus hopelijk blijft dat zo. En anders baby in draagzak of idd een meerijdplankje

één jaar geleden

Mijn oudste was 18 maanden toen de jongste geboren werd en hebben een duo wagen gehad en zoooo fijn. Veel gebruikt. Nu zijn ze 4 en 2,5 en zitten nog vaak samen in de dubbele buggy!

één jaar geleden

Welke dubbele buggy is een aanrader? Ik heb een zoontje van bijna 10 maand en nu vijf weekjes zwanger 🤰

één jaar geleden

Reactie op Lalalatwo

Welke dubbele buggy is een aanrader? Ik heb een zoontje van bijna 10 maand ...
Wij vonden de abc zoom ideaal. Onze oudste was 17 maanden toen de 2e werd geboren. Deze wagen is niet zo breed waardoor je nergens door kan en ze zitten ook niet boven elkaar waardoor je de kleine amper ziet.

één jaar geleden

Reactie op roowert

Mijn oudste was 18 maanden toen de jongste geboren werd en hebben een duo w ...
Past die van 4 ook nog goed in de buggy? Of wordt die nu echt wel een beetje te groot? Welke dubbele buggy hebben jullie? De onze is 2,5 als de baby geboren wordt. En ik twijfel zo of het handig of onnodig is met dit leeftijdsverschil.. Wat kunnen jullie hierin adviseren?

één jaar geleden

Onze zoon is net geen twee als baby komt. We wilden dus een duo wagen die ook mooi en praktisch is als mono. En waarbij geen geklooi is met adapters. Wij hebben de Cybex Gazelle S Duo gekocht