10 Reacties

6 maanden geleden

Lijkt op uitslag

6 maanden geleden

Uitslag, geen eczeem. Wellicht mazelen(?) of roodvonk(?), maar daar zal je echt voor naar de doc moeten. Voor nu? Talkpoeder en losse kleren. En veel, heel veel knuffels en liefde 🥰

6 maanden geleden

Ik denk uitslag.. heeft hij koorts gehad? Sommige virussen gaan gepaard met uitslag (zesde ziekte bv) Als hij zich verder goed voelt en weinig last heeft zou ik maandag even langs de huisarts gaan..

6 maanden geleden

Ik zou ook zeggen uitslag. Eczeem zijn droge, rondere, grotere vlekken. Dit lijken rode puntjes, kunnen op komen bij koorts. Maar kan ook een ander virus zijn. Zoals al gezegd, mazelen (dan is het met blaasjes) 5de ziekte, 6de ziekte...

6 maanden geleden

lijkt idd meer op uitslag

6 maanden geleden

Reactie op EV1988

Ik denk uitslag.. heeft hij koorts gehad? Sommige virussen gaan gepaard met ...
Nee dit heeft hij dus echt al 2 maanden.. ik ben naar HA gegaan en die zeggen dus eczeem maar mijn nichtje heeft eczeem en dat lijkt totaaaal wat anders dan dit.. ik heb hormonaal gekregen, gesmeerd en het blijft helaas.. 😭

6 maanden geleden

Reactie op Y1995

Nee dit heeft hij dus echt al 2 maanden.. ik ben naar HA gegaan en die zegg ...
Is het misschien een reactie op bepaalde stoffen/wasmiddel/shampoo?

6 maanden geleden

Reactie op XBeau

Is het misschien een reactie op bepaalde stoffen/wasmiddel/shampoo?
Ja dat dacht ik eerst dus ook! Maar ik gebruik echt alles natuurlijk.. die van AH puur wasmiddel, alles van neutral qua bad spullen.. gek he!! Ik dacht ook misschien toch ergens allergisch voor wat hij eet.. maar dat wordt een heel traject met uitzoeken 😭

6 maanden geleden

Reactie op Y1995

Ja dat dacht ik eerst dus ook! Maar ik gebruik echt alles natuurlijk.. die ...
Hmm ja inderdaad gek! Ik weet bij mijn dochtertje dat ze een gevoelig huidje heeft en bij bepaalde stoffen snel uitslag krijgt. Eten zou indd ook nog kunnen heeft hij het over zijn hele lichaam de uitslag? Misschien anders via de huisarts (mocht dit niet werken dan via het consultatiebureau) eens vragen voor een allergie test? Voor voedsel?

6 maanden geleden

Reactie op XBeau

Hmm ja inderdaad gek! Ik weet bij mijn dochtertje dat ze een gevoelig huidj ...
Nee echt alleen heel zijn rugje! Ohja goeie, ik ga dat denk ik proberen, dank voor de tip! 🥰