2 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben ook een immuniteit screening gehad en daar kwam uit dat 1 bepaalde waarde ( ik weet de juiste naam niet meer) iets minder goed zat waardoor ze bij voornamelijk luchtweg infecties sneller een bacteriële infectie erbij oploopt. Wij zitten daardoor nu op preventieve dosis antibiotica, ( ik sta helemaal niet achter veel antibiotica geven) Maar ze moet wel een beetje beschermd worden om niet steeds heel ziek te worden. Ze had al heel veel oorontstekingen gehad en buisjes gekregen maar daarna zijn we echt door een hel gegaan, en daarom is ze op alles gecheckt. Ze kreeg op haar 9 maanden de griep, waarop ze een longontsteking kreeg, We zijn van het gewone ziekenhuis naar intensieve zorgen gebracht. Daar heeft ze 2 operaties gehad ( had vocht aan haar longen) en is een thorax drain gestoken. Ze heeft 4 dagen aan de beademing gelegen ( haar longen waren te zwak om haar wakker te maken) 10 dagen op intensieve en een maand in het ziekenhuis.
Na een atoombom van antibiotica, medicijnen, morfine,... is ze nu echt terug helemaal ok, met geregeld controles. Maar ik ben nu blij dat ik het weet, dat ik iets minder nonchalant ben bij haar als bij mijn zoontje. Bij jullie zal het zeker zo ver niet gaan. Maar ik heb me lang afgevraagd of dit had voorkomen kunnen worden, dit alles enkel en alleen door een complicatie van de stomme griep. Dus wie weet is het domme pech of wie weet is er wel iets... ik vind het goed om te weten.