19 Reacties

3 jaar geleden

Ik zit met een paar ideeën. Of een gepersonaliseerd cado met een foto van de baby, of iets met de voetafdrukken van de baby. Soort hartje maken met de linker en rechter voet maken. Ben er ook al over aan het nadenken 😅

3 jaar geleden

Ik heb vorig jaar matchende t shirts gekocht voor vaderdag voor mijn vriend en zoontje. Op de achterkant staat de achternaam en het geboortejaar.

3 jaar geleden

Reactie op Laura_S1994

Ik zit met een paar ideeën. Of een gepersonaliseerd cado met een foto van d ...
Met de voetjes kan je ook een vlindertje maken.

3 jaar geleden

Ik kom net dit tegen bij de WE, matching zwemkleding 🤩

3 jaar geleden

Ik heb een poster besteld met de sterrenhemel van het moment dat onze zoon geboren is

3 jaar geleden

Oh wacht... vanaf maat 92 🤣 dat wordt een uitdaging hahaha

3 jaar geleden

Een beschilderde mok krijgt hij :)

3 jaar geleden

Ik heb een bedrukt voetbal tenuetje voor de kleine besteld van zijn favoriete club. En een vader/zoon shirt (kleine en grote maat)

3 jaar geleden

Ik heb een matching zwembroekje voor de baby en voor papa gekocht! Wel een gedoe want die babymaatjes zijn bijna niet meer te krijgen in die zwembroek. Omdat die uit het assortiment gaat. Bij de hema, in sommige winkels nog te krijgen. ( niet meer online ) Blauw wit gestreept. Volwassen maat nog wel overal te krijgen!

3 jaar geleden

Heb je inmiddels wat bedacht? 😉 Ik heb deze gekocht:

3 jaar geleden

Ik denk dat wij hier gaan voor een ingelijste uitvergroting van een hele mooie foto van vader en newborn zoon! Ik heb echt een prachtige foto die fantastisch zal staan in de woonkamer!

3 jaar geleden

Ik heb deze besteld met de favoriete foto van ons zoontje er in. Heb m al binnen en is echt super leuk!!

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn vriend een zilveren armband gekocht waar de naam van mij en ons dochtertje in komt te staan (en er is nog ruimte voor een eventueel 2e kindje ooit 😜). Heb ook een zilveren armbandje gekocht voor ons dochtertje en die doe ik ook in de geschenk verpakking erbij met het aanvullende idee van papa-dochter armbandjes.

3 jaar geleden

Ik vond deze wel lief, je kiest zelf vier foto’s voor de letters en kunt zelf het onderschrift kiezen. En ze hebben ook erg lieve shirts/truien met papa en mini 🤷🏼‍♀️. Ik kreeg een knutsel van m’n zoontje voor Moederdag en niks van m’n vriend voor het tweede jaar op rij dus ben nog aan het bedenken of ik iets ga doen 😂😈

3 jaar geleden

Ik geef een douche handschoen, dan kan hij lekker met de kleine gaan douchen, ik denk echt dat hij dat een heerlijk papa-dochter momentje gaat vinden

3 jaar geleden

Ik had deze vorig jaar gegeven met de letter J van ons zoontje Jules, nu krijgt hij de S erbij van ons dochtertje Soof. Ook wil ik nog wat knutselen met de kindjes, hij heeft wel nog verlof dus is nog puzzelen wanneer ik dat ga doen 😁

3 jaar geleden

Ik heb dit besteld en ga met de oudste nog op canvas schilderen

3 jaar geleden

Ik heb een boekje gekocht mijn papa is de allerbeste om later te kunnen voorlezen.

3 jaar geleden

Ik heb bij de Hema fotos laten printen in polaroid stijl, je kan daar tekst onder plaatsen, overal een klein tekstje over papa bij gezet en de meeste foto's zijn natuurlijk van papa en dochter, 2 van ons gezin. Hij krijgt ook nog een boek waar hij emotioneel van werd (boek dat Joey in Friends voorlas haha) en een lief kaartje waar ik haar handafdruk op ga zetten naast de tekst. 😊 Eerste vaderdag mag wel wat specialer van mij