8 Reacties

5 maanden geleden

Matching zwembroeken van salted stories!

5 maanden geleden

Een wekker 馃槀

5 maanden geleden

Een zaag waarvan zoontje de verpakking en zaag zelf heeft geverfden ik erop geschreven met watervaste stift "to the best dad i ever SAW"....vorig jaar kreeg hij een hamer met een tekst dus blijf in dat genre denk 馃ぃ

5 maanden geleden

Matching zwembroeken van Beachlife of Son of a Beach Een gepersonaliseerde fles likeur Ontbijtje Tekening oid

5 maanden geleden

"Het voorleesboek voor de allerliefste papa" met een zelfgemaakte boekenlegger waar een lief gedichtje op staat. Deze heeft ze zelf gekleurd.

5 maanden geleden

Herkenbaar, mijn vriend heeft ook niet perse iets nodig geeft hij zelf aan. Sowieso de clich茅 dingen als ontbijtje op bed en ik denk 2 uurtjes langer laten uitslapen. Verder koop ik altijd een kaartje waar ik een mooi verhaaltje schrijf en laat dan de oudste erop tekenen. Verder hoorde ik in een podcast een ander heel leuk cadeau namelijk: een paar leuke vragen stellen aan in dit geval mijn oudste wat ze van papa vinden, wat voor werk papa doet, soort kleine interview en dit op video opnemen en geven als cadeau 鈽猴笍. Dat vond ik het allerleukste.

5 maanden geleden

Een gepersonaliseerd boek van mijnliefsteboek. Daarnaast tekeningen vd kinderen. Tot slot nog wat oranjemeuk omdat we beide geen oranje kleding/spuk in huis hebben voor het ek 馃檲

5 maanden geleden

Ik heb een boek gekocht van 'Pap, vertel eens' een invulboek die papa invult met vragen die ze dan later terug kan lezen. Heb ook een 'battle boek voor koppels' gekocht, grappige kleine challenges die je tegen elkaar moet doen. Leuk om af en toe te doen als we samen zijn maar toch niet weg kunnen. Ook krijgt hij een kaartje en gaan we een klein knutselwerkje maken en uiteraard een lekker ontbijtje (hij houdt niet van uitslapen dus ik zet het ontbijtje beneden klaar)