21 Reacties

één jaar geleden

Heb je de verloskunde al gebeld? Anders zou ik dat wel doen, even je bloeddruk laten meten.

één jaar geleden

Ik zou bellen, dit kan duiden op zwangerschapsvergiftiing. Kan ook passen bij de bloedarmoede, maar als je het niet vertrouwd zou ik evene bellen naar de verloskundige

één jaar geleden

Ik had die lichtflitsen/vonkjes ook door mijn b12 tekort. Het duurde ongeveer een maandje na het slikken van extra b12 toen dat begon af te nemen. Het klinkt wel gewoon alsof die klacht in ieder geval daaraan ligt. Maar met je andere klachten erbij is het sowieso wel verstandig om even je bloeddruk te laten meten indien je dat nog niet gedaan hebt. 😊

één jaar geleden

Die lichtvonkjes herken ik bij mij van mijn lage bloeddruk, op dat moment is er even een dipje. Een paar dropjes doet wonderen ( met mate) Voor de zekerheid even verloskundige bellen voor bloeddruk check als je zelf niet zo’n apparaat in huis hebt, dan wordt je gerustgesteld.

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Ik had die lichtflitsen/vonkjes ook door mijn b12 tekort. Het duurde ongeve ...
Heb maandag ook een afspraak bij de huisarts, want ze zijn tegenwoordig nogal laks en ben ondertussen 35 weken zwanger dus er mag wel wat aangedaan worden 🙁 heb al maanden last van lage waardes, en ze doen er maar niks mee.. m'n lichaam is kapot en uitgeput

één jaar geleden

Ik heb meestal ook een lage bloeddruk en zie ook sterretjes/lichtvonkjes. Ik heb eigenlijk altijd zoute drop bij me voor als ik zo flauw word. 😊

één jaar geleden

Ja dit heb ik ook! Dit zijn sterretjes wat komt door een lage bloeddruk.

één jaar geleden

Reactie op janneke96

Ja dit heb ik ook! Dit zijn sterretjes wat komt door een lage bloeddruk.
Tot nu toe is m'n bloeddruk altijd goed, ookal voelt het niet goed.. het voelt idd alsof ik constant flauw ga vallen en een suf gevoel

één jaar geleden

Heb maandag ook een afspraak bij de huisarts, want ze zijn tegenwoordig nog ...
Ik vind het wel slordig dat ze je ermee laten rondlopen. Is vast iets aan te doen inderdaad. Nog even volhouden tot maandag dan, maar als het niet goed voelt gewoon aan de bel blijven trekken hè! Jij kent je lichaam het beste

één jaar geleden

Tot nu toe is m'n bloeddruk altijd goed, ookal voelt het niet goed.. het vo ...
Bloeddruk kan opeens stijgen, ik zou echt de verloskundige even bellen en niet tot maandag gaan wachten.

één jaar geleden

Ik zou bellen en even je bloeddruk meten. Bij mij was mijn bloeddruk juist torenhoog! 😘

één jaar geleden

Reactie op xkruimeltje

Ik zou bellen en even je bloeddruk meten. Bij mij was mijn bloeddruk juist ...
Ik bel morgen de verloskundige op, ven op dit moment ook niet thuis🙁 voel me redelijk oké, alleen vanochtend last gehad van duizeligheid, heb wel een soort band om m'n bovenbuik❓️

één jaar geleden

Ik bel morgen de verloskundige op, ven op dit moment ook niet thuis🙁 voel ...
Gevoel van band om je bovenbuik is ook een indicatie van zwangerschapsvergiftoging dus ik zou echt even bellen

één jaar geleden

Jaa zou gewoon even zsm bellen uit voorzorg, want ze zijn 24-7 bereikbaar. En je symptomen vertellen. Ik had precies dezelfde symptomen en toen op t werk een super hoge bloeddruk gemeten (dacht juist dat hij laag zou zijn, maar vertrouwde het niet en ging daarom meten). Ik moest toen meteen komen voor hartfilmpje, bloed en urine afname om zwangerschapsvergiftiging uit te kunnen sluiten.

één jaar geleden

Reactie op xkruimeltje

Jaa zou gewoon even zsm bellen uit voorzorg, want ze zijn 24-7 bereikbaar. ...
Ik bel ze morgen voor zekerheid

één jaar geleden

Lichtvonkjes! Die zag ik van de week ook toen ik moest kokhalzen (36weken). Daarna gelukkig niet meer gezien!

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Ik vind het wel slordig dat ze je ermee laten rondlopen. Is vast iets aan t ...
Ik bel morgen ook de verloskundige als deze buikpijn aanhoudt en erger wordt... heb deze pijn nooit eerder gehad. Vanmorgen viel het echt mee, leek het gewoon op oefenweeen.. maar nu is het alsof er een strakke band om m'n buik zit, en doet het echt heel veel pijn, soms zelfs het gevoel alsof m'n buik van binnen scheurt ofzo❓️

één jaar geleden

Ik bel morgen ook de verloskundige als deze buikpijn aanhoudt en erger word ...
Bel ze nu even! Daar zijn ze voor, echt better safe than sorry

één jaar geleden

Reactie op Nly

Bel ze nu even! Daar zijn ze voor, echt better safe than sorry
Ben nu niet thuis, ik contacteer ze zo als ik thuis ben effe

één jaar geleden

Reactie op Bellelellie

Lichtvonkjes! Die zag ik van de week ook toen ik moest kokhalzen (36weken). ...
Gelukkig niet.hoeven spugen, alleen.hele.erge ( nieuwe) buikpijn... ook snel.duizelig en zie ook sterretjes heel snel.. buikpijn voelt.als een band om m'n buik, gevoel van stikken ook snel.. alsof m'n buik scheurt❓️