6 Reacties

6 maanden geleden

‘ slapen

6 maanden geleden

Ik volg hier mee voor tips want wij vertrekken ook begin juli met de auto, 900km moeten we rijden. Dit is wat wij al gaan doen: - We vertrekken heel vroeg in de ochtend zodat een paar uur slaap in het begin al zeker gegarandeerd is. - We stippelen al onze stops op voorhand uit, in Frankrijk heb je heel leuke stops met veel groen, speelgelegenheden waar ze zich even kunnen uitleven en we overnachten ook ergens. - We wisselen van plaats naast Finn zodat hij wat afwisseling heeft in spel in de auto (er zijn ook nog twee broers en een zus). - Ik download al een reeks tekenfilmpjes op de tablet zodat we die offline in de auto kunnen bekijken voor als het nodig is. - ik stop veel eten weg om onderweg te kunnen geven 🙈. Vind het best spannend met zo een kleintje zo'n heuse rit!

6 maanden geleden

Wij hebben afgelopen meivakantie in 1x 1100 km met de auto gereden. Wij zijn de heenreis 's nachts vertrokken rond 2.30 en de terugreis in de ochtend rond 9:00. We vonden 's nachts fijner rijden, omdat ze goed verder sliep in de auto. Verder hadden we veel klein speelgoed wat ik van de voorstoel naar achter kon geven. En ook eten (brood, maispufs etc) wat ik zo vanaf de voorstoel kon geven. Ook hadden we een groot picknickkleed mee, zodat als we stopten ze even op het picknickkleed kon spelen en bewegen. Verder gewoon lekker go with the flow. Je kindje geeft vanzelf aan als het eruit wil. En verwacht dat je sowieso wat langzamer bent dan als je zonder kinderen zou gaan. Komt best goed en veel plezier!

6 maanden geleden

S nachts rijden... Afgelopen zomer met een kindje van 3 maanden en eentje van 3 jaar naar Kroatië geweest. Heen hebben we snachts gereden. Terug overdag. Daar hadden we snel spijt van! Kindjes wakker. Veel file.. hebben er dubbel zo lang over gedaan..

6 maanden geleden

Reactie op NAB_

Ik volg hier mee voor tips want wij vertrekken ook begin juli met de auto, ...
Ik ook hihi ze heeft nog en zus van 5 dat is wat makkelijker

6 maanden geleden

Wij gaan ook weer met de auto en caravan naar Spanje ( ong 1450km ) vorig jaar ook gedaan. Zoontje was toen 7 weken. We reden s’nachts en gaan dat dit jaar ook weer doen. We hebben nog geen overnachtingscamping geboekt, we laten dat afhangen van hoe het met hem gaat.