13 Reacties
4 maanden geleden
Onze dochter van bijna 14 maand doet al ruim 2 maanden nog maar 1 dutje. Maar dit komt omdat zei s'ochtends tot gemiddeld half 9/9 uur slaapt. Dan slaapt ze meestal s'middags van half 1 tot 3 uur. En in de avond gaat ze rond kwart over 7 naar bed en slaapt ze half 8. Hierdoor werd haar ochtend slaapje steeds later en wilde ze in de namiddag niet nog een 2de dutje doen. Soms aan het eind van de ochtend of middag moet ik even een rust moment voor haar maken ala zr moe wordt. Dan gaan we meestal even een blokje om op de fiets of kinderwagen. Zou gewoon wat uitproberen en als je de wakkertijd wat wil oprekken en je kindje is moe dan een rust moment doen. Succes:)
4 maanden geleden
Hier 13 maanden oud, doet nu 1 slaapje om 11.30/12.30 tot 14.00/15.00 en gaat dan slapen om 19.00/20.00
4 maanden geleden
Reactie op fietje27
Heel benieuwd of die van ons hier ook aan toe is. Slaapt je kindje de nacht ...
Ja hij slaapt de hele nacht door, maar ben nu weer zwanger dus ben nog wel is met regelmaat in de nacht wakker haha! Dan kijk is wel eens op de babyfoon en dan is hij ook wakker maar hij is dan gewoon aan het tutten. Soms is die aan het zitten mega creepy maar gaat dan na half uur weer liggen.
Hij word meestal wakker om 08.00/08.30 maar soms wel eerder alleen dan laat ik hem liggen en slaapt die vaak weer verder. Maar soms heb ik het idee dat die gewoon wakker ligt maar hij maakt geen geluiden ofzo dus dan word ik ook niet wakker 🥹 en dan is die soms wel eerder moe maar ik stel het 1e dutje dan echt uit anders gaat het ritme weer helemaal fout haha.
Verder merkte ik dat die er aan toe was omdat hij bij het 2e dutje absoluut niet wilde slapen echt schreeuwen gillen alles. Of het duurde soms wel een uur voor die echt sliep. En dan was het vaak al 17.00 en dat is gewoon te laat voor een dut dan sliep hij pas rond 22.00 of wilde hij dus niet naar bed met huilen tot gevolg.
Toen ben ik gewoon het ochtend slaapje gaan rekken elke keer tot die het uit eindelijk vol hielt tot 12.00/12.30 en nu is het probleem over
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ja hij slaapt de hele nacht door, maar ben nu weer zwanger dus ben nog wel ...
Haha dit doet mijn zoontje ook ineens! ‘s nachts wakker zijn en gewoon geen geluid maken voor een uur. Ik denk dat hij door heeft geslapen en kijk ik ‘s ochtends de babyfoon terug en zie ik dat 😂
4 maanden geleden
Reactie op Y1995
Haha dit doet mijn zoontje ook ineens! ‘s nachts wakker zijn en gewoon geen ...
Ja creepy hé 😆😆😆😆 1 nacht zat die gewoon 90 min recht op met z'n ogen open en dan zie je die laser ogen zo en hij bewoog niet niks super raar 🥹
4 maanden geleden
Reactie op Y1995
Haha dit doet mijn zoontje ook ineens! ‘s nachts wakker zijn en gewoon geen ...
Jaaa hier ook😂😂
Wij nog 2 slaapjes trouwens maar het eerste slaapje een powernap van 15-20 min. Die heeft ze echt nog nodig want ze wrijft om 9-9.30 echt in haar ogen. Maar laten we haar langer slapen dan slaapt ze smiddags niet meer. Gisteren was ze om 8 uur ‘s ochtends al aan het gapen dus om 9 uur op bed en dacht nou slaap maar even meisje. Dus 40 minuten zoiets laten slapen. Duurde ‘s middags een uur voordat ze sliep. Ik werd er gek van. Ik ga terug naar de powernap 😂
4 maanden geleden
Ons zoontje wilde het ochtend slaapje niet meer doen, ging gewoon lachen en spelen. Breng hem nu rond 13/14u naar bed en slaapt hij 1,5/2,5u. Zou gewoon kijken wat je zoontje nodig heeft .
Helaas slaapt hij de nacht nog niet door(maar wel iets langer nu hij maar 1 slaapje doet). Afgelopen weekend was hij ziek en was een paar uur wakker snachts🫠