14 Reacties

8 maanden geleden

Dit hebben wij precies hetzelfde! Hij is al 4 weken rond 0530 wakker. Ik dacht er ook aan dat het miss eten is en gister avond meer avondeten maar hij is weer wakker

8 maanden geleden

Hier ook. Denk maar zo alles is een fase

8 maanden geleden

Hier ook lekker vroeg al een paar weken 🫣

8 maanden geleden

Misschien je de warme hap om 16 uur te vroeg. Ze gaan steeds meer vaste voeding eten en als ik zelf zou avondeten om 16 uur zou ik het ook niet redden tot de volgende ochtend 7 uur 🥲 Waarom is die zo vroeg en niet rond etenstijd? Onze kleine eet met de pot mee tussen 17.30/18.30 uur en krijgt 19u borstvoeding en gaat slapen tot ongeveer 7u en wordt dan ook hongerig wakker, maar dat ben ik dan zelf ook haha

8 maanden geleden

Hier ook al paar dagen!! Geen idee waarom…

8 maanden geleden

İk snap dit echt niet. Het is toch logisch dat baby's niet altijd zelfde tijdstip wakker worden het zijn geen robots. Wij hebben toch ook dagen dat we slecht slapen of vroeg wakker worden? Het is idd niet fijn, maar alles is een fase het hoort er een beetje bij.

8 maanden geleden

Reactie op Fidelya

İk snap dit echt niet. Het is toch logisch dat baby's niet altijd zelfde ti ...
Ik snap je reactie deels. Ik denk dat we soms te veel van onze baby's verwachten dat ze op de ideale uren slapen. Maar dit is niet af en toe een slechte dag waarop eens slecht geslapen wordt, maar een kindje dat systematisch vroeg wakker wordt. Dan lijkt het mij ook niet verkeerd om eens te denken of er iets veranderd kan worden om wat te schuiven in het ritme. En als er geen oplossing gevonden wordt, ook prima. Dan neem je dat er als ouder inderdaad gewoon bij.

8 maanden geleden

Hoe ziet zijn volledige dagritme eruit? Misschien slaapt hij te veel of te weinig overdag? Wat iemand anders zei over het tijdstip van het avondeten. Misschien kan dat helpen om met een goed gevulde buik de nacht in te gaan. Maar hoeft niet per se zo te zijn. Mijn dochter eet 's middags al warm, om 15u fruit, om 18u borstvoeding, 19u boterham, paar hapjes van ons avondeten en/of maisstengels en om 20u borstvoeding. Qua hoeveelheden denk ik dat je kindje ook niet per se te weinig binnen krijgt, maar kan jij beter inschatten of hij nog hongerig lijkt.

8 maanden geleden

Hier precies zo! Al weken om 6 uur wakker terwijl die altijd tot 8 sliep, maar als ik de reacties lees denk ik echt dat t een fase is. Hoop ik dan hahah

8 maanden geleden

Reactie op Evel3

Ik snap je reactie deels. Ik denk dat we soms te veel van onze baby's verwa ...
Ik snap het deels ook idd. Maar ik kan de klok erop zetten hij wordt om half 6 wakker al bijna 5 weken

8 maanden geleden

Reactie op Selena92

Ik snap het deels ook idd. Maar ik kan de klok erop zetten hij wordt om hal ...
Het is idd wel pittig hoor🥹 het was trouwens niet als negatief reactie bedoeld❤️ag als ze pubers worden kunnen we uitslapen zeg ik maar😂

8 maanden geleden

Het lost je probleem natuurlijk niet op, maar over 2 weken gaat de zomertijd in dus wellicht even 2 weken afwachten voordat je 2x in korte tijd zijn schema veranderd ☺️

8 maanden geleden

Ik zou de warme hap later doen, hier krijgt hij die tussen 5 en kwart voor 6 wisselt of ik moet werken. En dan 7 uur slaapt hij. Dus wat dichter op bedtijd zegmaar

8 maanden geleden

Mijn dochter werd zo vroeg wakker toen ze teveel sliep overdag, sinds we dat hebben ingekort, is het weer half 7/7 uur