17 Reacties
2 jaar geleden
Ik had dit ook bij Kruidvat daarom overgestapt naar Pampers en probleem was meteen opgelost
2 jaar geleden
Ik heb er ook geen probleem mee. Bij mij op werk (kinderopvang) gebruiken wij ze ook. Kruidvat valt wel kleiner dan pampers.
2 jaar geleden
Als het telkens doorlekt vermoed ik dat je een andere maat moet gebruiken.
Bij ons lekt hij alleen door als de maat te groot of te klein was. Zo wisten we dat we moesten overstappen naar een grotere maat.
2 jaar geleden
Ik gebruik tegenwoordig etos ipv kruidvat, maar zoals hieronder al vermeld ligt het waarschijnlijk aan de maat
2 jaar geleden
Kruidvat valt veel kleiner dan Pampers, dus ik zou even een maat groter proberen.
2 jaar geleden
Ik weet niet welke maat je gebruikt maar Misschien een maatje groter proberen? Scheelt enorm per merk namelijk:)
2 jaar geleden
Hier heel tevree altijd met Etos. Verschilt niet veel met de kruitvat. Inderdaad maatje groter als ze vaak doorlekken
2 jaar geleden
Wij hadden ook last van doorlekken aan de zijkant met maatje 2 kruidvat. Sinds we bewuster netjes de voorflappen helemaal naar achter trekken niet meer gehad. Oftewel misschien even proberen of je de luier iets anders aan kunt doen op de plek waar het vaak lekt, dat kan het probleem verhelpen. En anders een maatje groter werkt vaak ook.
Met 10 weken oud is de enige keer doorgelekte poep met een pamper geweest trouwens, met de kruidvat luiers gaat dat altijd goed.
2 jaar geleden
Hier eerst ook met Kruidvat en maatje groter idd niet meer!
Bij onze dochter destijds wel overgestapt naar Pampers. Ze zijn gewoon fijner maar gewoon dubbel zo duur..
2 jaar geleden
Ik had dit ook bij kruidvat. Overgestapt op pampers en het was opgelost. Maat groter en maat kleiner van kruidvat ook geprobeerd maar dat hielp niet.
2 jaar geleden
Reactie op -veertje
En als je twijfelt over de juiste maat; kruidvatluiers hebben aan de voorka ...

Wij gebruiken ook kruidvat luiers maar iig de maat 1 en 2 hebben geen smileys 馃槄
2 jaar geleden
Reactie op -veertje
En als je twijfelt over de juiste maat; kruidvatluiers hebben aan de voorka ...

Weer wat geleerd 馃