17 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit niet maar misschien heb je nu niet de juiste maat?

2 jaar geleden

Ik had dit ook bij Kruidvat daarom overgestapt naar Pampers en probleem was meteen opgelost

2 jaar geleden

Ik heb er ook geen probleem mee. Bij mij op werk (kinderopvang) gebruiken wij ze ook. Kruidvat valt wel kleiner dan pampers.

2 jaar geleden

Als het telkens doorlekt vermoed ik dat je een andere maat moet gebruiken. Bij ons lekt hij alleen door als de maat te groot of te klein was. Zo wisten we dat we moesten overstappen naar een grotere maat.

2 jaar geleden

Ik gebruik tegenwoordig etos ipv kruidvat, maar zoals hieronder al vermeld ligt het waarschijnlijk aan de maat

2 jaar geleden

Kruidvat valt veel kleiner dan Pampers, dus ik zou even een maat groter proberen.

2 jaar geleden

Ik heb een lange dame en had dit ook bij hele volle luiers. BonBebe luiers passen haar heel goed. Geen problemen meer gehad.

2 jaar geleden

Ik weet niet welke maat je gebruikt maar Misschien een maatje groter proberen? Scheelt enorm per merk namelijk:)

2 jaar geleden

Hier heel tevree altijd met Etos. Verschilt niet veel met de kruitvat. Inderdaad maatje groter als ze vaak doorlekken

2 jaar geleden

Wij hadden ook last van doorlekken aan de zijkant met maatje 2 kruidvat. Sinds we bewuster netjes de voorflappen helemaal naar achter trekken niet meer gehad. Oftewel misschien even proberen of je de luier iets anders aan kunt doen op de plek waar het vaak lekt, dat kan het probleem verhelpen. En anders een maatje groter werkt vaak ook. Met 10 weken oud is de enige keer doorgelekte poep met een pamper geweest trouwens, met de kruidvat luiers gaat dat altijd goed.

2 jaar geleden

Hier eerst ook met Kruidvat en maatje groter idd niet meer! Bij onze dochter destijds wel overgestapt naar Pampers. Ze zijn gewoon fijner maar gewoon dubbel zo duur..

2 jaar geleden

Ik had dit ook bij kruidvat. Overgestapt op pampers en het was opgelost. Maat groter en maat kleiner van kruidvat ook geprobeerd maar dat hielp niet.

2 jaar geleden

Misschien zorgen dat je het randje van de luier goed doet zodat de plas er niet zo snel langs gaat? 馃槉

2 jaar geleden

En als je twijfelt over de juiste maat; kruidvatluiers hebben aan de voorkant rood/oranje/groene smileys. Als je de luier dicht plakt, zie je bij welke kleur smiley je uitkomt. Bij groen zit de luier goed, bij rood is de luier te klein. Succes! 馃榿馃憤馃徎

2 jaar geleden

Reactie op -veertje

En als je twijfelt over de juiste maat; kruidvatluiers hebben aan de voorka ...
Wij gebruiken ook kruidvat luiers maar iig de maat 1 en 2 hebben geen smileys 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op -veertje

En als je twijfelt over de juiste maat; kruidvatluiers hebben aan de voorka ...
Weer wat geleerd 馃

2 jaar geleden

Ik heb dit ook bij kruidvat luiers. Ik ben het er dus ook niet mee eens dat die van de Kruidvat even goed zijn als die van Pampers. Ik gebruik pampers en ik koop ze altijd in de aanbieding, dan vind ik het qua prijs wel te doen! Je kan evt. Op luierasnbiedingen.nl kijken