1201 Reacties

één jaar geleden

Vandaag heb ik.. op het werk gehuild omdat ik was vergeten komkommer mee te nemen, en daar had ik nou net zo’n zin in..

één jaar geleden

Vandaag heb ik.. gehuild omdat ik bijna ging overgeven van de geur van mijn wasmiddel 🥲 (waar heel mijn huis ondertussen naar rook omdat ik net de was had opgehangen)

één jaar geleden

Vandaag heb ik … genoten van mijn zoontje toen we hem vertelde dat ik zwanger was. De uren daarna vroeg hij: ‘Mama heeft baby?’ 🥺🥺🥺

één jaar geleden

Vandaag heb ik met open mond staan kijken. Mijn collega raadde dat ik zwanger was, omdat ik een cracotte at. Dat doe ik volgens haar alleen als ik zwanger ben. Tsja, daar had ik geen tegenargumenten voor 😂. Het was ook nog eens een digitaal groepsoverleg.

één jaar geleden

Wat babykleertjes gekocht.. omdat ze zo schattig zijn!

één jaar geleden

Vandaag heb ik mij ziek gemeld omdat ik verkouden was, maar leidinggevende verwacht mij morgeb weer 🤙

één jaar geleden

Vandaag heb ik heel veel snoep gekocht en dat allemaal op gegeten!🙈

één jaar geleden

Wat een leuk idee haha! Vandaag heb ik kotsmisselijk in mijn pyjama en badjas thuis zitten werken en vooral elke keer hardop benoemd hoe zielig ik mezelf in dit stadium wel niet vond… 🥹🤣

één jaar geleden

Vandaag heb ik mijn moeder, schoonmoeder en mijn man ALLE luiers van mijn kinderen laten verschonen. Geen doekje of billen aangeraakt 🤣

één jaar geleden

Vandaag heb ik niet veel gedaan terwijl mn zusje dr wekelijkse ronde door m'n huis deed😍 geweldig mens! ❤

één jaar geleden

Vandaag heb ik gewerkt, terwijl ik vreselijk misselijk en moe was 🙃

één jaar geleden

Vandaag heb ik onder werktijd in de middag een dutje van 25 minuten gedaan. 🙈

één jaar geleden

Een afspraak bij de huisarta geregeld omdat ik een verwijzing nodig heb voor se gyn. En naar de tandarta geweest yay

één jaar geleden

Vandaag heb ik.. mijn eerste echo gehad! Na een miskraam nu een positief bericht 🥰

één jaar geleden

Vandaag heb ik de termijnecho gehad. Uitgerekende datum 1 mei en een super leuk beweeglijk kind gezien 🥳🥰

één jaar geleden

Mijn eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje kunnen zien🥰🥰

één jaar geleden

Vandaag heb ik naar iedereen op m’n werk gesnauwd omdat iedereen me irriteerde, en me er daarna heel schuldig over gevoeld.

één jaar geleden

Vandaag heb ik toch maar de verloskundige gebeld. Ik hou al een paar dagen niks meer binnen, spuug al vanaf de 4 weken meerdere keren op een dag maar nu loopt het de spuigaten uit. Zetpillen gekregen en moet er vandaag 2 nemen. Dan moet het morgen al een stuk beter gaan. Zo niet, gaan ze ook nog even m'n urine testen..

één jaar geleden

Vandaag heb ik m’n zoontje schoongemaakt nadat hij zichzelf en alles om zich heen ondergekotst heeft en zit ik angstig af te wachten of manlief en ik het ook krijgen (emetofobie dus als de dood voor buikgriep). En vandaag heb ik een afspraak bij de verloskundige om te horen of ons kindje nog leeft na groot bloedverlies van een vanishing twin. Geen topdag!

één jaar geleden

Vandaag heb ik een rondleiding gehad op het kinderdagverblijf terwijl de zwangerschap nog een geheimpje is 🤫