255 Reacties

één jaar geleden

Gelachen om een poep explosie 💥 m’n zoontje had steeds harde poep 💩 echt keutels gewoon. En na twee dagen pruimen en wat extra water spoot het bij de rug omhoog! Nog in tijden niet zo blij geweest om te wassen 😂😁

één jaar geleden

Een dagje naar de sauna geweest met mijn partner. Kinderen naar opvang en bso, heerlijk hoor! Kon bij de sauna kolven en melk in een koelkast bewaren, was echt genieten.

één jaar geleden

Vandaag heeft mijn zoontje bij mij aan de borst gedronken 🥰 Zomaar.. Ineens..! Al vele malen geprobeerd, maar steeds begon hij te huilen, trok een vies gezicht of ging bijten. Vandaag lag hij op mijn blote borst, zijn zus dronk aan de andere borst en ineens ging hij op zoek :o

één jaar geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Vandaag heeft mijn zoontje bij mij aan de borst gedronken 🥰 Zomaar.. Ine ...
WoW de eerste live-voeding? Dat moet zo magisch aangevoeld hebben!🥰

één jaar geleden

Reactie op NAB_

WoW de eerste live-voeding? Dat moet zo magisch aangevoeld hebben!🥰
Het voelde inderdaad magisch 🥰 Eerste échte live-voeding. Het was al één keer eerder ‘echt’ gelukt, maar dat was met veel gedoe, waardoor ik er niet echt van kon genieten. Dat was nog in het ziekenhuis toen hij zijn canule had en er mensen om ons heen stonden om hem te observeren en mij te sturen 😅 Nu was t heel intiem en liefdevol en helemaal uit hemzelf 🥰

één jaar geleden

Vandaag heb ik mijn baby een flesje van 90 ml kunnen geven! (Wel met boer tussendoor) Hij begint het drinken ineens door te krijgen. 3 dagen geleden bij mij gedronken (daarna helaas nog niet nog een keer), gister 3x 60 ml en vandaag al 1x 90! Nog twee keer op de planning staan voor vandaag. Ik hoop dat het lukt. Eigenlijk had ik me erbij neergelegd dat hij nog wel een jaar voeding via de sonde zou krijgen, maar nu ziet dat vooruitzicht er ineens anders uit. 🤞

één jaar geleden

Vandaag weer fysio gehad voor mijn overbelaste schouder en een sollicitatiegesprek gepland voor maandag. Mocht het wat worden is het lang geleden dat ik aan het werk ga

één jaar geleden

Vandaag sollicitatie gesprek gehad en ik ben aangenomen🤗. Na 6 jaar ofzo weer werken. Vind het spannend omtrend de kleintjes maar wel heel veel zin in

één jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Vandaag sollicitatie gesprek gehad en ik ben aangenomen🤗. Na 6 jaar ofzo w ...
Gefeliciteerd! 💪🏼

één jaar geleden

Gesprek gehad met een lactatiekundige. Ze gaf wel wat tips waar ik iets mee kan, maar vond dat ook ze teveel aanstuurde om kv en bv te combineren (vooraf al aangegeven dat ik dat echt niet wil). Mensen zullen vast iets hebben aan zo iemand, maar voor mij niet meer🙈🤭

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Gesprek gehad met een lactatiekundige. Ze gaf wel wat tips waar ik iets mee ...
Wat raar dat ze daar dan toch over door bleef gaan! Heeft ze wel iets van nuttige tips gegeven of heb je er echt niks aan gehad?

één jaar geleden

Het eerste boventandje ontdekt 😱

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ze is snel met haar tandjes🤭. Heeft ze er veel last van?

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Wat raar dat ze daar dan toch over door bleef gaan! Heeft ze wel iets van n ...
Ja vond het ook heel raar. Vooral omdat ik dacht dat ze juist helemaal voor bv zijn. Nee heb 1 tip die ze had uitgeprobeerd, maar dat deed niets. Verder had ze wat tips die ik al op het forum of online had gelezen. Had bewust gekozen voor een lactatiekundige die ook verloskundige is, maar blijkbaar zegt dat toch niet zoveel. Maarja, ik ga gewoon weer verder op mijn eigen gevoel. Dan kom ik er ook wel 😊

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Zo leuk! Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van. Ondertandjes had ze ook al vroeg toch? Bij mijn dochter zie ik sinds vandaag ook 2 keer een witte streep en bij haar ondertandjes ging het toen ineens heel snel dus ben benieuwd.

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Ze is snel met haar tandjes🤭. Heeft ze er veel last van?
Ja, dat was de oudste ook al, maar die had haar boventandjes zelfs nog iets later. Ze slaapt wel slechter de laatste +/- 2 weken, maar dat is ook precies gelijk met sprong 5. Dus ja, wat het dan is... 🤷🏼‍♀️ en ze kauwt wel graag op alles haha maar wel gewoon vrolijk, dus prima!

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Zo leuk! Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van. Ondertandjes had ze ...
Ja, klopt! Die had ze met 4 maanden ongeveer en nu is ze bijna 6 maanden, dus voor boventanden ook vroeg. Maar bij jou is ze ook snel dan, als ze nu bijna door zijn. Heeft jouw dochter er veel last van?

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ja, klopt! Die had ze met 4 maanden ongeveer en nu is ze bijna 6 maanden, d ...
Fijn dat ze er niet teveel last van heeft in ieder geval! Ja mijn dochter had met 19 weken 2 ondertandjes en nu gaat boven ook tegelijk komen denk ik. Ze slaapt nog slechter dan normaal dus denk dat ze er wel last van heeft 😂 morgen maar wat dentinox proberen denk ik!

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Fijn dat ze er niet teveel last van heeft in ieder geval! Ja mijn dochter ...
Dentinox werkt idd wel! Snachts geef ik alleen een zetpil, dat werkt wat langer

één jaar geleden

Mijn oude haar weer terug geloof ik! Zou het eigenlijk vandaag moeten wassen, maar het is nog niet vet! En haaruitval lijkt ook gewoon normaal, zoals het voor de zwangerschap was 🤩