8 Reacties
8 maanden geleden
Hier was dit vorige week ook zo... paar dagen later buikgriep... is dit nu toevallig of niet... ik weet het niet! Tandje komt ook uit + sprong 7...
8 maanden geleden
Reactie op Demi24
Hier ook! Ik lees even mee voor tips.
Wij bieden veel water en thee aan o ...
Dit durf ik nog niet geven... bang dat ze haar gewone melk ook niet meer moet hebben...
8 maanden geleden
Hier al een een paar maanden een baby die weinig drinkt. Op de goede dagen zitten we inclusief water/thee krap aan de 500 ml, andere dagen drinkt hij nog minder. Brood, fruit en avondeten gaan er wel goed in. Ik heb het losgelaten, baby gaat er blijkbaar goed op. Heb me wel lang zorgen gemaakt maar daar gaat baby niet meer van drinken. Ook een kinderverpleegkundige gaf aan dat hij heus wel drinkt als hij dorst heeft.. Ik snap je zorgen want dit heb ik ook lang gehad maar zolang baby het goed doet kan je er weinig aan veranderen.
8 maanden geleden
Reactie op Wald
Hier al een een paar maanden een baby die weinig drinkt. Op de goede dagen ...
Drinkt kou baby nog wel kv of borstvoeding? Mijn kleine weigert zowel kv als de ingevroren bv... cb had aangegeven dat we dan over moesten stappen naar melk producten om te zorgen dat ze wel melk binnen krijgt...
8 maanden geleden
Reactie op Demi24
Drinkt kou baby nog wel kv of borstvoeding? Mijn kleine weigert zowel kv al ...
Ja borstvoeding, maar niet erg veel. In de nacht wil hij nog we een paar slokjesl bij mij drinken. Overdag geef ik afgekolfd maar daar is hij ook snel klaar mee. Yoghurt doen we wel maar gewone melk eigenlijk nog niet..