11 Reacties

3 maanden geleden

Ik denk dat als jij niets bijzonders merkt aan je zoontje dit niet schadelijk hoeft te zijn. Elk kind is anders en de een zal daar makkelijker mee omgaan dan de ander. Maar gewoon goed naar je zoontje kijken denk ik!

3 maanden geleden

Zoveel verzorgers zijn het toch niet? Jij en je partner zijn de hoofdverzorgers en hechtingsfiguren toch?

3 maanden geleden

Reactie op Xaya

Ik denk dat als jij niets bijzonders merkt aan je zoontje dit niet schadeli ...
Dank voor je reactie! Wat voor bijzonders zou het kunnen zijn denk je? Hij is wel altijd extra moe na de opvang, en straks heeft hij vier dagen achter elkaar oppas/opvang, maar ja het kan planningstechnisch nog niet anders…

3 maanden geleden

Reactie op Nly

Zoveel verzorgers zijn het toch niet? Jij en je partner zijn de hoofdverzor ...
Oké dank je!!

3 maanden geleden

Juist goed voor de ontwikkeling als jullie er als hechtingsfiguren ook regelmatig bij je zoontje zijn. Ze hebben onderzocht dat kinderen die door minstens 3 volwassenen verzorgd worden zich het best ontwikkelen. Ze leren meer en wennen aan dat iedereen het anders doet, net als in het 'echte leven'

3 maanden geleden

Reactie op Rennie

Juist goed voor de ontwikkeling als jullie er als hechtingsfiguren ook rege ...
Ik bedoel, als jullie je zoontje ook vaak zien. Hoeft natuurlijk niet tegelijk met de anderen. Had het alleen een beetje krom opgeschreven

3 maanden geleden

Reactie op Rennie

Ik bedoel, als jullie je zoontje ook vaak zien. Hoeft natuurlijk niet tegel ...
Ja hij ziet ons sowieso elke dag ‘s ochtends en ‘s avonds en dan vier dagen overdag niet, en 2-3 dagen helemaal. Is dat genoeg denk je?

3 maanden geleden

Reactie op Wijsjemijsje

Ja hij ziet ons sowieso elke dag ‘s ochtends en ‘s avonds en dan vier dagen ...
Ik denk het wel, het komt vaak voor en als er geen zorgen zijn over je kindjes gedrag, vanuit jullie of bijv de opvang of cb, zal het goed zitten met de hechting

3 maanden geleden

Reactie op Rennie

Ik denk het wel, het komt vaak voor en als er geen zorgen zijn over je kind ...
Dank je Rennie!

3 maanden geleden

Reactie op Wijsjemijsje

Dank voor je reactie! Wat voor bijzonders zou het kunnen zijn denk je? Hij ...
Vermoeidheid heeft mijn zoontje ook. Maar hij is niet zichzelf is of heel erg onrustig gaat zijn of sneller overstuur op die dagen. Dan zou ik zelf nagaan of dit een oorzaak is, maar als dat niet structureel het geval is zou ik mij geen zorgen maken joh

3 maanden geleden

Reactie op Xaya

Vermoeidheid heeft mijn zoontje ook. Maar hij is niet zichzelf is of heel e ...
Dank je!!