8 Reacties

3 maanden geleden

Haha weet dat het idd hier ook wat intensiever speelt, ik plas met dochter op mijn schot en kan nog qua duur zeer beperkt net max 1-2 meters overdag van haar in de keuken wat doen. Qua slapen helpt hier combi van om met haar wat meer te spelen sowieso en echt tijd ruim voor bedtijd nog samen doorbrengen, ook laatst nog korte wandeling als het lukt en 100% aandacht aan haar, dan valt zij echt heel relax in slaap en zijn slechtere avonden incidenteel (we laten haar verder niet huilen). Maar goed ik ben meer van als zij mij extra nodig heeft, krijgt zij dit gewoon en dan is deze fase ook makkelijker voor allen en sneller over ofzo.

3 maanden geleden

Hier speelt het nu met 15 maanden ineens ook weer op. Bij ons werkt inderdaad het beste om er naast te zitten met in slaap vallen. Ik zing wat voor hem tot ie rustig is. Gooi zn knuffel terug als ie is gaan liggen (eerder heeft geen zin, dan gooit ie em weer eruit) en verder zit ik daar gewoon, vaak met ogen dicht (anders wil ie spelen). Pas als ie slaapt of bijna slaapt kan ik weglopen. Oja, en de deur moet tegenwoordig op een kier blijven.

3 maanden geleden

Reactie op JosephineO

Hier speelt het nu met 15 maanden ineens ook weer op. Bij ons werkt inderda ...
Dit herken ik! Wat fijn om te lezen dat je nog wat trucjes heb! Die gaan we even uitproberen. Ik vind het maar erg intensief en lastig

3 maanden geleden

Heel herkenbaar. Begint hier zelfs tussen mij en mij partner te komen. Geen idee wat te doen :/

3 maanden geleden

Reactie op Loodje91

Heel herkenbaar. Begint hier zelfs tussen mij en mij partner te komen. Gee ...
Gister sliep ze pas tegen 23u. Vandaag gelukkig om 21.15 "al". Ze is bij mij op schoot in slaap gevallen, heb haar weggelegd in bed en ze slaapt tot nu toe rustig door 🤞 als we dit op deze manier moeten doen is het te doen 💪

3 maanden geleden

Ja heel vervelend dit. Wij hebben hier ook last van al wel meer dan een maand denk ik. Op de opvang huilt ze alleen maar en in bed gilt ze. Maar op vakantie ging het wel de goede kant op. We hebben heel veel gedaan waardoor ze moe werd en vanzelf in slaap viel in de auto of in de kinderwagen. Zo legde we haar in bed en bleef ze tot de ochtend slapen. Terwijl ze een. Week daar voor elke nacht wel 3-4x wakker werd. Wanneer ik haar in bed legde ging ze huilen. Sliep ik net huilde ze. Nu even aankijken hoe het dese week gaat

3 maanden geleden

Hier heb ik ook last van!!!! Voorheen sliep ze op haar kamer maar savonds laten slapen is een hel. Ze wilt perse bij ons op bed in slaap vallen. Vervolgens leg ik haar op haar eigen bed. Daarna wordt ze om 3 u wakker en krijst ze zo hard zegt ze mama bed. Ze is ontroostbaar asn het huilen. Laten huilen werkt niet. Zodra ze tussen ons slaapt lacht ze is ze blij en neemt ze gelijk haar positie en slaapt ze🥲 was zo blij dat ze net goed sliep op haar eigen bed en nu weer terug naar oud patroon

3 maanden geleden

Heb je wel eens gehoord van de chair methode? Bij ons heeft het goed geholpen. Hij valt nu zelf in slaap! Misschien even googlen als je t niet kent😁