Hallo allemaal,
Mijn zoon van 10 maanden slaapt eigenlijk sinds zijn geboorte niet heel goed. Hij heeft wel periodes waarin hij wat minder vaak werd. Wanneer hij naast mij sliep, sliep hij de laatste tijd vaak de nacht door of werd een paar keer wakker. Wanneer hij in zijn eigen kamer sliep werd hij heel vaak wakker (wel elk half uur).
Nu hebben we onze slaapkamer zo ingericht dat hij naast mij kan slapen in een cosleeper/ledikant constructie (wanneer in zijn eigen kamer niet lukt). Overdag slaapt hij altijd in zijn eigen kamer.
Sinds een aantal nachten slaapt hij extreem onrustig. Hij wordt nu ook naast mij heel vaak wakker en huilt/schreeuwt dan gelijk hard. Als ik zijn speen in doe wordt hij wat rustiger maar wordt kort daarna weer opnieuw schreeuwend wakker. Lijkt ook wel boos/ontevreden te zijn. Ook een handje vasthouden of wat dan ook helpt maar minimaal. Eerder werd hij daar wel heel rustig van en sliep dan heerlijk verder.
Hij is verder ook niet ziek. Ik voel ook geen tandjes doorkomen. Dus ik heb even geen idee meer. Hij zit wel in sprong 7.
Zijn er mensen die dit herkennen en/of tips hebben?