Hi,
Wij gaan in oktober 7-8 uren vliegen met onze kleine van 16 maanden.
Enige tips voor vermaak tijdens deze reisduur in het vliegtuig? ✈️
Raamspinner is hier geen hit meer, maar ik heb wel al zo een montessori boek in huis gehaald met knopjes, ritsen etc erin.
Wij waren afgelopen maanden op roadtrip in de Balkan en veel gereden, zo’n rainbow pop it was enorm een succes!
Fijne vakantie, waar gaan jullie heen? Mocht je het leuk vinden;
Tips voor reizen met kinderen; ik ben reisblogger en je kunt me vinden op Insta op @reismeis.nl
Hier was een magnetisch tekenbordje een hit, vooral het uitwissen. 😆 En opeens was een spinner op een vliegtuigraam wel weer interessant, dus blij dat ik er toch nog eentje had meegenomen.
Wij hebben 9-10 uur gevlogen. Op de heenreis vond ze het super leuk om door het gangpad op en neer te lopen. Ze heeft zich prima vermaakt met trommelen met lege spa flesjes en gekkigheid met andere passagiers. Verder vond ze zo'n montessoriboek ook echt leuk of verstoppertje spelen met haar knuffel.
Onze terugreis was een nachtvlucht dus heeft ze gelukkig voornamelijk geslapen 😊
Fijne vakantie!
Hier zijn raamstickers, boerderijdieren en deze om te (leren) rijgen een enorme hit op t moment! En neemt makkelijk mee
https://www.bol.com/nl/p/ses-my-first-houten-kralen-rijgen-met-rijgkoord-dieren-kralen-inclusief-voorbeeldkaarten/9300000071053611?referrer=socialshare_pdp_androidapp