9 Reacties

3 jaar geleden

Ik leef met je mee … 38+3 Mijn handen en voeten doen nu echt wel “pijn” vanwege de vocht … Kracht verlies tintelende vingers auw auw auw …. Ik heb nog een dame van 19 maanden rondlopen.. 🫠 ik doe alles dubbel en ben zo dubbel moe.. plus nog eens verkouden… Yeeeyh :)))

3 jaar geleden

Hey! Best herkenbaar. Ik ben nu 39+2 en op sommige dagen kan het me echt benauwen dat het mogelijk nog 2,5 week duurt voor ze er is. Ik probeer zoveel mogelijk "door te leven" en niet teveel met de dagen bezig te zijn, dus heel rustig aan wel een routine in de dag te vinden. Dat bestaat voor mij uit: S morgens rond dezelfde tijd opstaan, boodschappen doen (al is het maar een brood halen ofzo), koffie drinken bij het koffietentje om de hoek, een puzzel maken in de krant etcetera. Op die manier is het voor mij wel vol te houden, misschien heb je er iets aan. Succes!!

3 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ik leef met je mee … 38+3 Mijn handen en voeten doen nu echt wel “pijn” v ...
Oh wauw, jaa dan moet je wel met nog een kindje rondlopen! Respect, ik vind dit nu al lastig.. maar miss ook doordat ik me verveel, dat ik me er veel op focus. Die pijn af en toe herken ik ook wel. Hopelijk dienen onze babies zich gauw aan! En beterschap met de verkoudheid

3 jaar geleden

Reactie op Lar1990

Hey! Best herkenbaar. Ik ben nu 39+2 en op sommige dagen kan het me echt be ...
Goed idee! Misschien is zo'n routine voor mij ook wel heel goed, dat ik daar meer op focus dan de dagen aftellen. Ik ben al wel heel blij met een opgemaakt bed iedere ochtend, heerlijk! Daar kwam ik normaal in het drukke leven (+partner in ploegendiensten) echt niet aan toe.

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ben 38+2. Carpale tunnel syndroom waar ik super erg last van heb en verveel me enorm 🥲ben ook echt aan het wachten.. ik ga wel altijd vroeg uit bed zodat ik smiddags dan maar even een uurtje terug ga(gaat de tijd sneller😂) verder ben ik het series kijken ook enorm zat, heb het gevoel dat mijn leven echt stil staat op t moment..Wij doen 2x per week grote boodschappen en dit is echt mijn ' uitje' en verder zoek ik online leuke baby dingen(die ik vervolgens bestel..) dus financieel is de verveling ook niet zo goed. Ik denk dat we het gewoon even moeten uitzitten en een soort genieten van de ' rust' voordat de kleine er dalijk is!🤗

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik wil je de moed niet ontnemen, maar ik zit nu op 40+3 van ons eerste kindje. Bij mij is de dame nog niet eens volledig ingedaald dus ik hou rekening met nog wel een week. Ik kom de dagen door door lekker in huis te rommelen. Dan een keer een keukenla schoonmaken, lekker in de babykamer zitten en daar een muziekje luisteren en wegdromen, kleine dingetjes waar ik nu wat langer de tijd voor heb en neem. Per dag bekijk ik wat ik doe, waar ik zin in heb en of ik misschien toch iemand uitnodig voor een bakkie. Maar ik ben ook een goede binger, dus die dagen zitten er ook zeker tussen 😊 Heel veel succes met de laatste loodjes, hopelijk valt het mee

3 jaar geleden

Reactie op DD0301

Ik heb precies hetzelfde. Ben 38+2. Carpale tunnel syndroom waar ik super e ...
Ik denk het ook idd, genieten van de rust die er nog is. En miss zoals loodje91 ook zegt, iets langer de tijd nemen voor de kleine dingetjes. Haha dat financiele ken ik wel idd, er komt straks weer een bestelling met 5 stuks aan babykleren binnen, terwijl we al wel genoeg hebben 🤣

3 jaar geleden

Misschien wat ideeën om je te vermaken. Ene is wat inspannender dan het andere 😊. - Boek lezen - Zonnen - Plantjes stekken / nieuwe planten kopen - Online fotoalbums maken (via OnceUpon of Albelli bijvoorbeeld) - Een kraambezoek boek maken. Ik vind die online boeken zo tuttig, dus heb zelf vragen bedacht en die in een word bestand gezet en uitgeprint - Babykleren strijken - Iets bakken / vast eten koken om in te vriezen voor tijdens de kraamweek - Een lijst met kraamcadeau’s die je graag zou willen krijgen maken - Vast leuke kinderboeken bekijken in de boekwinkel/bieb - Naar een museum of bios

3 jaar geleden

Reactie op Bartje007

Misschien wat ideeën om je te vermaken. Ene is wat inspannender dan het and ...
Wat een leuke ideeën staan ertussen! Thanks