9 Reacties

7 maanden geleden

Ik lees mee voor mij hoeft het echt te te Prijzig te zijn liever niet zelfs

7 maanden geleden

Mats groeit er ook al uit🤭 Wij hebben de maxi cosi axxisfix

7 maanden geleden

Ik volg!

7 maanden geleden

Maxi cosi pearl 360 , waarom? We wouden de 360 base houden en dit was de enige stoel wat erop kan en kan tot 4-5 jaar

7 maanden geleden

We waren heel vroeg al overgestapt omdat de maxi cosi autostoel te zwaar werd voor mijn rug. Ik denk na ongeveer 6 maanden. We hadden een stoel nodig die we nog gericht naar achter konden plaatsen en vervolgens weer gericht naar voren (wanneer de tijd daar is). Volgens mij is dit een 0-1-2-3 stoel. Dus gaat lekker lang mee. Daarnaast was deze €140 dus vond dat een prima prijs. En het is een 360-stoel mét isofix

7 maanden geleden

Reactie op Powerpuffgirl

We waren heel vroeg al overgestapt omdat de maxi cosi autostoel te zwaar we ...
Deze heb ik ook! Vind het een ideaal ding 😊

7 maanden geleden

Ik heb sinds kort de Maxi Cosi Axissfix in mijn auto geïnstalleerd (had hem al sinds Black Friday (die deal bleek nep overigens ;') maar gebruikte nog graag de maxi cosi. Ik heb deze gekozen, omdat mijn nicht met 2 kids die ook had en er wel positief over was. Wat ik zelf tot dusver als positief ervaar: - Makkelijk in en uitladen (door draaiplateau en je hoeft niks te fixeren, want het staat vast met Isofix) - Geen steunvoet, zodat ik bij de voeten nog spullen kwijt kan als ik een weekendje weg ga (kleine auto) - Kan nog in een slaapstand gezet worden. Ik ga overmorgen de eerste verre autorit maken. Normaal in de Maxi Cosi slaapt ze dat stuk altijd, ben erg benieuwd nu met de Axissfix!

7 maanden geleden

Maxi Cosi Axissfix! We zijn er super tevreden over! 😃

7 maanden geleden

Wij ook sinds vorige week de maxi code axissfix! Zijn er heel tevreden over😄