18 Reacties

3 jaar geleden

Ik slik die van vitakruid nu. Alleen het zijn behoorlijk grote tabletten dus krijg ze maar moeilijk weg..

3 jaar geleden

Goedemorgen, Ik gebruik davitamon compleet zwanger met extra vitamine d. Werd ook aangeraden door de verloskundige

3 jaar geleden

Ik neem foliumzuur, vitamine D en omega3. Ik was ook bezig met een vitamine B kuur emmer magnesium tegen de vermoeidheid. Ik denk dat vitamine D en foliumzuur zeker aan te raden zijn, de rest is optioneel. Misschien ook even bespreken met je gynaecoloog?

3 jaar geleden

Folad; foliumzuur, B12 en vitamine D

3 jaar geleden

Hee hee, Ik slik die van Holland en Barret. Daarnaast neem ik vitamine D druppels. Bij m’n vorige zwangerschap slikte ik Davitamon compleet zwanger, maar kwam later te weten dat het gelatine bevat

3 jaar geleden

Kruitvat foliumzuur en visolie. Verder eet ik heel gezond en bewust. Dus kom verder wel aan mijn vitamientjes...

3 jaar geleden

Ik heb kruidvat mama compleet met visolie. Deze is heel goedkoop en ook nog eens vaak in de aanbieding. Bij mijn vorige zwangerschap werd deze aangeraden door de diëtiste dus ik neem deze nu gewoon weer.

3 jaar geleden

Reactie op Jansss

Ik slik die van vitakruid nu. Alleen het zijn behoorlijk grote tabletten du ...
Oh ik ook! Die voor de nacht is nog te doen, maar die voor de dag stinkt ook nog eens heel erg 😅 ik heb de afgelopen dagen losse foliumzuur tabletjes genomen want ik kon ze niet door m’n keel krijgen!

3 jaar geleden

Ik gebruik ook de Kruidvat multi zwanger. Stuk goedkoper dan de Davitamon, en als je het etiket leest zit daar 99,9% hetzelfde in. 🤓

3 jaar geleden

Reactie op Mamavaneendreumes

Ik heb kruidvat mama compleet met visolie. Deze is heel goedkoop en ook nog ...
O echt is deze goed? Niet verw8 want je hoort vaak davitamon enzo

3 jaar geleden

Ik neem de folavit essential voor tijdens zwangerschap en borstvoeding. In principe is alleen foliumzuur nu voldoende he, tenzij andere tekorten zijn aangetoond. Ik vind het zelf wel fijn om wat vitaminen bij te pakken omdat ik nog steeds borstvoeding geef aan mijn dochtertje. ☺️

3 jaar geleden

Ik nam eerst alleen foliumzuur en vitamine D. Nu op aanraden van de VK Davitamon compleet zwanger incl foliumzuur, vitamine D en omega 3. Toch voor de multivitamine gegaan omdat ik vanwege PDS een beperkt low FODMAP dieet heb. En sinds een week krijg ik sowieso bijna geen eten weg, dus vind het een fijn idee dat ik dan toch eea kan aanvullen hiermee

3 jaar geleden

Ik heb vitamine van davitamon met visolie. Ik eet nooit vis vandaar

3 jaar geleden

Omnibionta zwangerschap ☺️

3 jaar geleden

Ik het vitakruid mama dag & nacht

3 jaar geleden

Ik gebruik deze set van vitaminfit, 100%natuurlijk en plantaardig.

3 jaar geleden

Mama multi van Laveen. (=vegan)

3 jaar geleden

Reactie op Lyssa86

O echt is deze goed? Niet verw8 want je hoort vaak davitamon enzo
Deze gebruik ik ook, heeft het prima gedaan in mijn vorige zwangerschap, dus nu ook weer. De vitamine D druppels voor mijn zoontje zijn ook van Kruidvat eigen merk, helemaal prima. Duur/merk betekent niet altijd beter.