18 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb kruidvat mama compleet met visolie. Deze is heel goedkoop en ook nog eens vaak in de aanbieding. Bij mijn vorige zwangerschap werd deze aangeraden door de diëtiste dus ik neem deze nu gewoon weer.
3 jaar geleden
Reactie op Jansss
Ik slik die van vitakruid nu. Alleen het zijn behoorlijk grote tabletten du ...
Oh ik ook! Die voor de nacht is nog te doen, maar die voor de dag stinkt ook nog eens heel erg 😅 ik heb de afgelopen dagen losse foliumzuur tabletjes genomen want ik kon ze niet door m’n keel krijgen!
3 jaar geleden
Ik neem de folavit essential voor tijdens zwangerschap en borstvoeding. In principe is alleen foliumzuur nu voldoende he, tenzij andere tekorten zijn aangetoond. Ik vind het zelf wel fijn om wat vitaminen bij te pakken omdat ik nog steeds borstvoeding geef aan mijn dochtertje. ☺️
3 jaar geleden
Ik nam eerst alleen foliumzuur en vitamine D. Nu op aanraden van de VK Davitamon compleet zwanger incl foliumzuur, vitamine D en omega 3. Toch voor de multivitamine gegaan omdat ik vanwege PDS een beperkt low FODMAP dieet heb. En sinds een week krijg ik sowieso bijna geen eten weg, dus vind het een fijn idee dat ik dan toch eea kan aanvullen hiermee
3 jaar geleden
Reactie op Lyssa86
O echt is deze goed? Niet verw8 want je hoort vaak davitamon enzo
Deze gebruik ik ook, heeft het prima gedaan in mijn vorige zwangerschap, dus nu ook weer. De vitamine D druppels voor mijn zoontje zijn ook van Kruidvat eigen merk, helemaal prima. Duur/merk betekent niet altijd beter.