6 Reacties

één maand geleden

Ik volg graag mee, wij willen in september naar Canada toe en onze zoon is dan 1 jaar en 4 maanden. Gaan jullie met een camper rondreizen? Zo ja waar heb je dit geboekt:)

één maand geleden

Wij zijn met onze kinderen in de voorjaarsvakantie naar Amerika geweest. Onze jongste zoon was toen negen maanden. Wij hadden de Jetkids bedbox mee, veel speelgoed, luiers, drinken en schone kleuren mee. Onze zoon. heeft genoten van alle aandacht en heeft zowel op de heen als terugreis zich prima vermaakt. Onze zoon heeft gelukkig geen last gehad van het tijdsverschil.

één maand geleden

Reactie op Selena92

Ik volg graag mee, wij willen in september naar Canada toe en onze zoon is ...
Nee, wij gaan niet met camper. We hebben combi van huisjes en hotels en rijden met twee auto’s (schoonouders gaan mee). Welke regio gaan jullie naar toe?

één maand geleden

Reactie op Vlindersinmijnbuik

Wij zijn met onze kinderen in de voorjaarsvakantie naar Amerika geweest. On ...
Dankjewel voor de tips! Dat klinkt als een hele goede reis van jullie zonder veel gedoe met slapen/tijdsverschil etc! Top zeg!

16 dagen geleden

Reactie op Liesl91

Nee, wij gaan niet met camper. We hebben combi van huisjes en hotels en rij ...
We willen beginnen in Calgary en rijden naar Vancouver en jullie? Vind wel lastig moeten we het echt doen het ie wel een hele onderneming. Jullie gaan zeker?

16 dagen geleden

Eind feb een lange vlucht gedaan met mn zoontje van mei 23. Zorg dat je echt genoeg verschoning mee hebt. Mijn zoontje lekt nooit door maar nu ben ik echt door 3/4 setjes kleding heen gegaan op de heenreis en ik had er 4,5 mee in de handbagage 🙈 verder voor je oudste stickers mee die je ook makkelijk weer kunt verwijderen en kleine snackjes als rozijntjes waar ze wat langer zoet mee zijn. Vooral belangrijk voor jezelf: relax, hoe relaxter jij bent des te relaxter je kids