76 Reacties

één jaar geleden

Mijn oudste voelde ik met de placenta voor met 17 weken. 2e met 14 weken en 3e met 15 weken. Nu met de 4e placenta weer voor en 16.2 en nog niks gevoeld

één jaar geleden

Ik ben zwanger voor mijn eerste en ik voelde de eerste klop zeer zachtjes toen ik 16 weken was Ik voel hem nu meer als ik 's avonds in de zetel lig.

één jaar geleden

Reactie op Mammabear

Mijn oudste voelde ik met de placenta voor met 17 weken. 2e met 14 weken en ...
Ooh best verschillend ook dus

één jaar geleden

Hier zwanger van de 2e en 3e en beide placenta's voor. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik haar ook heel vroeg (placenta acter). Nu voel ik geen schopjes of echte bewegingen nog maar voel het wel als ze heel erg aan de oppervlakte liggen of hun kont uitsteken ofzo. Dan voelt die plek sowieso harder en is soms echt wel een bult en voelt ook als druk zegmaar. Ben benieuwd wanneer ik andere bewegingen ga voelen

één jaar geleden

Reactie op moni-

Ooh best verschillend ook dus
Jaa de verloskundige zei ook dat deze baby best ver naar achteren ligt, dat kan dus ook nog verschillen..

één jaar geleden

Reactie op FemFF

Hier zwanger van de 2e en 3e en beide placenta's voor. Bij mijn eerste zwan ...
Ik voel idd wel als hij aan 1 kant ligt..

één jaar geleden

Ik voel ook nog niets. Bij mijn eerste voelde ik haar al met 14 weken. Maar nu nog niets. Maak me er soms dan weer best zorgen over omdat je onbewust gaat vergelijken met de eerste.

één jaar geleden

Reactie op DaphneMia90

Ik voel ook nog niets. Bij mijn eerste voelde ik haar al met 14 weken. Maar ...
Klopt heb ik dus ook. En helemaal omdat je altijd hoort dat je t bij de tweede dan eerder herkent

één jaar geleden

Hier 17 weken zwanger. Ik voel sinds vorige week wel wat, maar nog niet structureel. Als ik op mijn rug lig kan ik het wel voelen liggen. Placenta ligt achter. Bij mijn vorige zwangerschap en toen placenta voor en voelde ik het bij 21 weken pas

één jaar geleden

Bij de eerste placenta achter en toen met 16 weken voor het eerst gevoeld. Nu placenta voor maar met 13 weken al een bepaald gevoel aan de linkerzijde/ bovenin. Dit is dagelijks te voelen, dus verwacht dat dit de kleine is 😊

één jaar geleden

Hier nu bijna 18 weken zwanger en voel haar sinds gisteren goed bewegen, niet de heletijd, maar meestal in de (late) avond wel!

één jaar geleden

Bij de eerste bij 15/16 weken (placenta voor) en nu bij de tweede al bij 13 weken (placenta achter)

één jaar geleden

Eerste 15 weken. Tweede 12+4 weken en nu derde rond de 13 weken. Bij alledrie placenta achter

één jaar geleden

Niet tot nauwelijks, ook 2e en placenta achter. Wel nu 16+0. Vind het heel irritant dat ik nog niks voel. 🫣

één jaar geleden

Ik ben nu 17 weken zwanger van de tweede en heeeel soms denk ik wat te voelen, maar ook niet heel duidelijk. Ik begin me er nu ook wel een beetje zorgen om te maken. Ik heb echt geen idee meer wanneer ik de eerste voelde, maar het zal nu wel zo'n beetje moeten komen lijkt me toch?

één jaar geleden

Bij m’n eerste zwangerschap voelde ik m’n zoontje met 17+6. Ben nu 17+2 en ik had echt verwacht dat ik de baby tot nu regelmatig zou voelen, maar helaas. Een keer een plopje waargenomen in de 14e en 15e week. Gisteren leek het alsof ik van die golfbewegingen voelde in m’n buik, maar ben er niet zeker van. Bij m’n eerste zwangerschap lag de placenta achter. Bij deze weet ik dat niet.

één jaar geleden

Helaas nog niks. Bij de eerste placenta aan de voorkant en voelde haar rond de 21 weken. Nu helaas weer placenta aan de voorkant 😥

één jaar geleden

Ik ben nu 18 weken zwanger van de eerste en heb een paar keer wat gevoeld sinds week 15. Placenta ligt wel voor maar heb denk ik gewoon een paar keer geluk gehad dat er net naast werd geschopt, voel het meestal rechts. En het is echt heel zacht dus het is echt niet gek als je t nog niet voelt. Timing moet ook net goed zijn natuurlijk 😊 Dacht vorige week wel gedraai te voelen maar daar ben ik nog niet zeker van. Sowieso hoorde ik dat het niet gek is als je het pas vanaf 20 weken voelt. Zolang je het maar vanaf 24 weken regelmatig gaat voelen is er niks aan de hand en dat duurt nog eventjes 😊

één jaar geleden

17 weken zwanger hier en denk heel af en toe wat te voelen maar helemaal zeker doe ik t niet ondanks dat het mn 3e is.. de andere 2 voelde ik al lang met dit termijn. Placenta ligt voor maar maak mij toch ook wel een beetje zorgen hierdoor. Vorige week nog een heel druk kindje gezien dus zal vast wel komen....snel hoop ik😅

één jaar geleden

Yes, maar het verschilt wel erg hoe vaak ik hem voel. Soms voel ik hem een paar minuten achter elkaar.. en dan weer een halve dag niet.. nog teveel ruimte om lekker rond te zwemmen 🤪 ben vrijdag 18 weken.