11 Reacties

2 maanden geleden

Ik gebruik gewoon een dekentje

2 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Ik gebruik gewoon een dekentje
Dat dacht ik ook, maar als ik dan denk aan de armpjes. Lijkt mij erg fris en dan van mij gaat het dekentje niet laten liggen als dat z'n armpjes geen vrijheid geeft haha

2 maanden geleden

Dekentje gaat bij ons ook prima, maar je hebt ook slaapzakken met een gat voor de gordel. Kan je ze ook zo overleggen in bed 😉.

2 maanden geleden

Is het nodig? In principe zijn winterjassen ook voor volwassenen niet aan te raden onder de gordel. Dus bij ons gaat gewoon de verwarming op een comfortabele temperatuur. Daarnaast heb ik het idee dat ze het in die kinderstoelen eerder warmer hebben dan kouder.

2 maanden geleden

Ik heb voor in de auto een wollen jasje van Engel Natur. Dan heb je wel een laagje warm, maar een winterjas.

2 maanden geleden

Reactie op berryberry

Ik heb voor in de auto een wollen jasje van Engel Natur. Dan heb je wel een ...
Maar niet* een winterjas

2 maanden geleden

Reactie op yrea

Is het nodig? In principe zijn winterjassen ook voor volwassenen niet aan t ...
Naja mijn auto is niet direct warm natuurlijk. Dat duurt echt wel eventjes, dus in hartje winter vind ik het wel nog echt fris om hem er dan al in te zetten. En helaas niet de auto voor de deur die dan warm kan draaien voordat hij erin gaat

2 maanden geleden

Reactie op Xaya

Dat dacht ik ook, maar als ik dan denk aan de armpjes. Lijkt mij erg fris e ...
Ja ik heb een wollen jasje en doe de deken eventueel over de benen maar een beetje koud kunnen ze wel hebben hoor en zoveel echt koud is het niet meer in NL. Worden ze hard van 😅

2 maanden geleden

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/slaapzak-snoozebaby-4-seizoenen-9-24mnd-orchild-blush?gad_source=1&gbraid=0AAAAADwg1DxP80ROHn9Rxw2UMRB_yvnFu&gclid=Cj0KCQjwlvW2BhDyARIsADnIe-LfjaA34R9EXTnDyBBc9DqfGZjR8BCgqZ486-dMToDyeC-MulpadcwaAuo-EALw_wcB Is dit iets? Staat dat het ook in de maxi Cosi kan, maar lijkt me ook in een vervolgstoel te moeten kunnen als die tot 24 maanden is. Dit is een roze maar zoiets zou er ook wel in meerdere kleuren moeten zijn

2 maanden geleden

Toevallig kwam ik net ook slaapzakken van zipster tegen, die hebben een speciaal gat voor in een autostoel.

één maand geleden

Je hebt ook van die dekens waar armen aan vast zitten. Heeft hetzelfde effect als een jas andersom aan doen, dat zou je ook kunnen doen als je kindje in de stoel vast zit dan de jas aan