50 Reacties

9 maanden geleden

Haha same!!! Ik heb ook nog regelmatig ellendige nachten, je bent niet alleen💞💞

9 maanden geleden

ik voel mij inmiddels als een personage van the walking dead.. Hier verschrikkelijke week.

9 maanden geleden

Ja. Hier echt een aantal nachten. Ze heeft de hand voet en mondziekte opgelopen en is daar echt even goed ziek van geweest 😭

9 maanden geleden

haha jaa ik doe ook mee. een hele week ziek geweest dus hij is helemaal uit zijn doen met slapen..

9 maanden geleden

Hier een hele week ik ben zo kapot, een zieke baby en leren in eigen bed slapen deze combinatie werkt egt top dus niet hahah

9 maanden geleden

Reactie op rosalie567

Haha same!!! Ik heb ook nog regelmatig ellendige nachten, je bent niet alle ...
70 weken zwanger lijkt me ook geen pretje .. (Grapje 😘) Nee hier ook voor t eerst sinds lange tijd niet een al te beste nacht. Vanaf 04:45 u wakker (ik).

9 maanden geleden

al weken met vreselijke nachten. ben ondertussen een zombie...

9 maanden geleden

Elk uur wakker 🤦🏼‍♀️

9 maanden geleden

Verschrikkelijk! Iedere x overstuur wakker. Alleen maar bij mama willen

9 maanden geleden

Reactie op Kayleevg

Verschrikkelijk! Iedere x overstuur wakker. Alleen maar bij mama willen
Ik heb hem uiteindelijk maar bij ons in bed genomen.. was echt geen andere oplossing 😭

9 maanden geleden

hier ook. de hele week al. eerste keer sinds ik een koemelkvrijdieet volg (geef nog bv). weer overstrekken en huilen, maar waarom? geen idee. moet haar eerst wiegen om rustig te krijgen, daarna kan ik haar even voeden en gaat ze weer slapen en dan wordt ze 1 uur/1,5 uur later weer wakker 😣 denk dat ik haar vanavond maar een zetpil geef.

9 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

hier ook. de hele week al. eerste keer sinds ik een koemelkvrijdieet volg ( ...
Nou hier dus ook drama sinds dat hij 5/6 maanden is!! Echt bizar hoe dat ineens om kan slaan. Bij ons was het vrijdag nacht begonnen. Bij jullie? Hopelijk blijft het bij 1 week 😭

9 maanden geleden

Reactie op Y1995

Ik heb hem uiteindelijk maar bij ons in bed genomen.. was echt geen andere ...
Ja wij net zo en toen ging het wel!

9 maanden geleden

Reactie op Kayleevg

Ja wij net zo en toen ging het wel!
Ja bij ons ook gelukkig, is alleen wel echt mijn laatste redmiddel als ik het even niet meer zie zitten haha Ik ben zo bang dat jij eraan gaat wennen

9 maanden geleden

Vannacht was ineens NOG erger 😅. Soms klaar wakker en soms schreeuwend wakker worden poh

9 maanden geleden

Reactie op demamvan

Vannacht was ineens NOG erger 😅. Soms klaar wakker en soms schreeuwend wak ...
*we beginnen binnenkort met een slaapcoach dus 🤞🏼

9 maanden geleden

Mijn dochter van 9,5 maand oud, zovaak geschreeuw in haar slaap en ook lang maar slaapt wel elke keer door , maar wat een geschreeuw zeg 🥲

9 maanden geleden

Reactie op demamvan

Vannacht was ineens NOG erger 😅. Soms klaar wakker en soms schreeuwend wak ...
Hier ook! Heeft denk ik 2 uur geduurd om hem uberhaupt in slaap te krijgen pff en daarna om de 45 min wakker.. gelukkig wel tot 8 uur geslapen vanochtend maar ik hoop dat deze regressie snel voorbij is 😅

9 maanden geleden

Hoppa, wederom een klote nacht. Slaapregressie van 3 uur tot 5 uur. Om 8 uur schrokken we wakker omdat oudste naar school moet. Mevrouw is al aantal dagen en nachten ontevreden

9 maanden geleden

Reactie op Y1995

Ja bij ons ook gelukkig, is alleen wel echt mijn laatste redmiddel als ik h ...
Wij doen het inderdaad ook alleen als laatste optie. Plus ik lig zelf helemaal in de kreukels altijd voor hem en hij ligt dan als een koning in bed 😂😳