65 Reacties

7 maanden geleden

Hier ook! 10,5 maand maar nog minimaal 1 voeding per nacht. Ook vaak soms gewoon 1-3u klaarwakker😩

7 maanden geleden

Reactie op AuroraNox

Maandag eindelijk naar de KNO arts
Hoe was het bij de kno arts

7 maanden geleden

Nou dit topic doet me goed hoewel ik iedereen zn slaap gun;). Hier is het een goede nacht als ik er maar 2x uit hoef, meestal is het vaker. Er is ook altijd iets wat niet helpt, verkoudheid, tandjes etc. Nu staat ze sinds een paar weken gymoefeningen te doen in het midden van de nacht😂. Op handjes en voetjes en de kont de lucht in, ze kan zo meedoen met yogalessen

7 maanden geleden

Reactie op EssieW89

Hoe was het bij de kno arts
Vergrote neusamandelen. Ze opereren niet onder 1 jaar en wilden ook niet nu alvast een operatie inplannen voor over een maand ofzo. Dus heb nu eerst 15 mei een belafspraak om te kijken hoe het dan gaat en dan kan er eventueel een operatie gepland worden... Alsof het in de komende 5 weken ineens allemaal beter is. Ik denk dat die arts-assistent zelf geen kinderen heeft/nog nooit elke anderhalf uur wakker heeft moeten worden. Ik heb later gebeld om te kijken of het allemaal niet wat sneller kan. Telefoniste zou overleggen met de KNO arts. Hopelijk dus met een ander dan die ik heb gezien. Nog niet teruggebeld. Ik wacht even af of er vandaag of morgen een nieuwe belafspraakdatum binne komt met de post en ander ga ik vrijdag weer bellen. Andere optie was afwachten, want in de zomer gaat het meestal beter. Als het verkoudheidseizoen voorbij is ja, dus dan zitten we in de herfst weer met hetzelfde. Kind zit al maanden aan de pijnstillers, dat lijkt me ook niet helemaal gezond. Tot zover mijn rant 🤣

7 maanden geleden

Reactie op AuroraNox

Vergrote neusamandelen. Ze opereren niet onder 1 jaar en wilden ook niet nu ...
Oh jeetje. Hier met 8,5 maand gewoon buisjes gehad ivm oorontstekingen wat niet weg ging. Kno arts zei het moet anders gaat het niet over

7 maanden geleden

Reactie op AuroraNox

Dit had ik ook toen ik baby was. Na die operatie was ik blijkbaar gelijk verlost van alle problemen.

7 maanden geleden

Hier nog een! Hij is van 22 mei en heeft denk ik zo'n 5 nachten wel doorgeslapen. Afgelopen weekend nog een nacht ( beetje jammer dat ik oproep dienst had 😉) Maar het is elke nacht raak. Ontroostbaar. Wil bij ons zijn. Schreeuwt het echt uit in z'n eigen bed. Overdag en inslapen gaat heel goed in z'n eigen bed. Hij slaapt s ochtends meestal 30 tot 45 min en tussen de middag wisselend maar toch vaak wel 2 a 3 uur. We gaan rond 19.00 naar boven en 19.30 ligt hij in bed.

7 maanden geleden

Reactie op AuroraNox

Ahh wat ontzettend vervelend joh! Ik herken het hoor.. de kinderarts scheepte ons ook af met “ga maar neus spoelen”. Inmiddels al 8 maanden verkouden én iedere 1,5-2 uur wakker. I feel you! als t niet snel beter wordt wil ik ook doorverwijzing vragen voor kno arts maar ben ook bang dat ik wordt afgescheept met als jou.. Kinderarts had ook al gezien dat de amandelen vergroot waren dus waarschijnlijk is het wel zo iets. Slaapt je kindje met mond open? Veel sterkte hè! Hopelijk kan er toch snel wat gebeuren. Hou ons maar op de hoogte als je wil ☺️

7 maanden geleden

Zeker niet de enige hoor, ons zoontje van 11 maanden heeft tot nu toe 3 x doorgeslapen.. beland altijd halverwege de nacht tussenin.. ik heb er eigenlijk niet zo’n moeite mee, komt vanzelf wel.

7 maanden geleden

Reactie op HelloRose

Ahh wat ontzettend vervelend joh! Ik herken het hoor.. de kinderarts scheep ...
Ja, mond open als ze slaapt en ook vaak als ze kruipt. Hijgt als een oud paard. Soms moet ze even stoppen met drinken om adem te halen. Als ik jou was zou ik vast een verwijzing vragen. Voordat je aan de beurt bent, ben je zo weer een paar weken verder. Is misschien iets lastiger omdat jouw kindje geen oorontstekingen heeft, dus wellicht gooien op het slaaptekort van jullie allebei. Gisteren nog geen brief van het ziekenhuis in elk geval.

7 maanden geleden

Bij ons heeft hij nog nooit een nacht doorgeslapen 😅

7 maanden geleden

Reactie op AuroraNox

Ja, mond open als ze slaapt en ook vaak als ze kruipt. Hijgt als een oud pa ...
Ja klopt idd.. 😞 ga ik doen thanks voor de tip Hè wat irritant. Nou ze gewoon blijven stalken hoor tot jullie geholpen zijn! Maar dat klinkt niet goed van die open mond en ademhalen. dat is echt van belang voor allerlei dingen dat het een neus ademhaling is.. ik zou dat echt goed aangeven.

7 maanden geleden

Hier ook hoor, de nachten dat hij doorgeslapen heeft, zijn op één hand te tellen. Alles op zijn tijd 🙂. Ik kruip regelmatig om 21u mijn bed al in om wat bij te slapen 😅

7 maanden geleden

Hier ook nog geen doorslaper

7 maanden geleden

Ons mannetje heeft deze week voor het eerst een nacht doorgeslapen wel 10 kreeftjes gedurende de nacht maar woo na bijna 11 maanden is het een keer gelukt haha. Onze eerste sliep met een jaar voor t eerst een nachtje door. Dus ja kan gewoon.

7 maanden geleden

Hier ook nog nooit doorgeslapen..

7 maanden geleden

Hier ook een niet doorslaper. Het afgelopen half jaar is het 2x gelukt, dus ze kan het wel😆 Ik heb er geen verwachtingen meer bij en me er maar bij neergelegd. Dan maar regelmatig vroeg naar bed en iets minder sociale dingen. Wie gaat er na het definitief doorslapen ook een feestje bouwen? Na eerst een paar nachten heerlijk slapen uiteraard😎

7 maanden geleden

Reactie op Sanniepannie1

Hier ook een niet doorslaper. Het afgelopen half jaar is het 2x gelukt, dus ...
Ahahahaaa misschien moeten we als de kindjes allemaal doorslapen met zijn allen een feestje bouwen. Ben wel jaloers op mensen die nergens last van hebben. Maar wat bij ons is, ze sliep in het begin zo goed. Totdat er een sprongetje kwam. 😅

7 maanden geleden

Hier ook niet hoor, nog geen enkele nacht minder dan 3x per nacht geweest. Komt vanzelf een keer!

7 maanden geleden

Herkenning! Standaard 2 keer wakker ‘s nachts met kletsen en drinken ook. Maar na een drukke dag met veel indrukken soms wel 6x. Ik ben gewoon chronisch moe maar gek genoeg went het wel🙈 Vannacht toevallig 1x geweest dat ik zelf 3x wakker werd om te zien of alles wel oké was😅