20 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Ik ga graag naar de baby dump en baby park hebben beide diverse filialen ook stukken goedkoper!

2 jaar geleden

Ik ben bij babydump Eindhoven geweest. Super service en 1 vaste medewerker kwam steeds helpen.

2 jaar geleden

Ik kijk mee zoek ook nog een kinderwagen wil er eentje bij een mega store halen zodat er veel keuze is

2 jaar geleden

Babypark en babydump. Babypark vind ik wat overzichtelijker.

2 jaar geleden

Ik ben alleen bekend met Babydump (die zit hier dichterbij dan Babypark). Babydump heeft zowat alles, geven veel advies en voor bv kinderwagen hebben ze zelfs een parcours met verschillende stenen. (Leiderdorp)

2 jaar geleden

Wij hebben het meeste bij babydump (Roosendaal) gehaald hele fijne winkel. Vriendelijke medewerkers en denken goed mee. Proberen je ook niet van alles aan te smeren.

2 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Babypark en babydump. Babypark vind ik wat overzichtelijker.
Vind ik idd ook. En zijn allebei ook net zo duur eigenlijk, dus ga altijd liever naar babypark.

2 jaar geleden

In Groningen zitten er drie naast elkaar. Babydump, babyplanet en prenatal, ik vind de babydump daarin de beste prijs hebben en het grootste assortiment, ook erg goed geholpen bij het uitzoeken van de kinderwagen en mega veel keus!

2 jaar geleden

Babypark 👍 goede service en veel keuze

2 jaar geleden

Bij babypark kun je ook vooraf vaak een afspraak in plannen zodat ze een medewerker voor je vrij maken ☺️

2 jaar geleden

Babypark Babydump

2 jaar geleden

Wij zijn bij alle bovenstaande geweest en het kamertje hebben we uiteindelijk gevonden/gekocht bij babystore Van Asten in Tilburg. Grote winkel!

2 jaar geleden

Wij wonen in België, hier valt het ook allemaal wat tegen... vorige week op babymoon geweest in de Beekse bergen, Van Asten babysuperstore ligt daar vlakbij in Tilburg. Mooie winkel met een groot assortiment!

2 jaar geleden

Bij babypark geweest dit jaar. Die heeft echt megastores op verschillende locaties in NL. Baby dump is van dezelfde familie en heeft door heel NL ook verschillende megastores. Maar ik vond babypark fijner. Meer ruimte voor vragen etc.

2 jaar geleden

Babydump in Veenendaal vinden wij erg fijn! Groter dan gedacht en ze nemen echt de tijd voor je. We zijn ook bij van Asten in Tilburg geweest, dat was mega groot. Maar zelf vond ik ze daar minder behulpzaam. Babypark in Kesteren is ook groot. Hoe de hulp daar is weet ik niet, wij waren net zwanger en wilden nog niets kopen toen.

2 jaar geleden

Van Asten Baby dump Babypark.

2 jaar geleden

Dankjullie wel allemaal! Inmiddels bij babypark een betere ervaring gehad!

2 jaar geleden

Babymax voor de kinderwagen. Babypark voor de rest.

2 jaar geleden

Wij komen regelmatig bij de Babydump en Prenatal in Amsterdam. Babypark (Wormerveer) vind ik zelf een verschrikkelijke winkel. Prima om rond te kijken want ze hebben veel staan, maar voor advies en aanschaf ga ik liever naar een andere zaak. Laatst toevallig een keer terecht gekomen bij Baby Planet in Drachten, voor ons wel uit de route (omgeving Amsterdam) en wel wat kleiner en duurder maar super goed advies en ze nemen alle tijd voor je. Ik zou daar tien keer liever voor omrijden dan dat ik één keer bij Babypark koop als ik heel eerlijk ben 🥲

2 jaar geleden

Babypark