244 Reacties
3 jaar geleden
Hai....
Ik heb zaterdag ook mijn terugplaatsing van een blastocyste. Zenuwen beginnen nu echt te komen. Is icsi voor een 2e kindje. Mijn zoon ( 8 jaar ) is ook met icsi verwekt.
3 jaar geleden
Reactie op Leviatha
En viel het mee of tegen de punctie? En heb je onder tussen al wat gehoord ...
Bij mij viel deze heel erg tegen...ziekenhuis waar is behandeld ben heeft geen narcose. Beide artsen kwamen na afloop melden dat dit ook niet is hoe het normaal gaat. Ik heb "ernstige" endometriose waardoor ze cystes moesten ontwijken en helaas elke keer opnieuw door de baarmoedermond moest prikken ipv de vaginawand :( normaal prikken ze 1x links en 1x rechts wat ik begreep maar in mijn geval moesten ze elke keer opnieuw positioneren
Ik zie net dat ik afgelopen maandag had gezegd, tijd vliegt maar was vorige week maandag en nu aan het wachten tot ik volgende week mag testen
3 jaar geleden
Reactie op HopefullP
Bij mij viel deze heel erg tegen...ziekenhuis waar is behandeld ben heeft g ...
Dat is niet fijn om te horen dat het zo tegen viel. Hoop wel dat het ziekenhuis waar je was dan wel een andere voor van pijnstilling heeft gegeven. Om zo het toch nog wel dragelijk te maken. En dat de artsen toch wel hun excuses hebben aangeboden.
Het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben geeft geen algehele narcose. Maar hier krijg je een morfine shot en nog een slaappil om de pijn te verlichten en om je te laten ontspannen.
Ik lig nu op de kamer te wachten en bij te komen van de punctie en dat mijn partner terug komt.
3 jaar geleden
Reactie op Leviatha
Dat is niet fijn om te horen dat het zo tegen viel. Hoop wel dat het zieken ...
Hopelijk bij jou allemaal goed gegaan en een mooie opbrengst 🥰
Een vriendin van mij heeft inderdaad ook morfine gehad via een infuus en toen het nodig was nog een extra shot (ander ziekenhuis). Dat was hier helaas niet. Wel een spuit vooraf met pijnstiller om het ergste randje ervanaf te halen maar bleef het heftig vinden. Had wellicht meegevallen als ze op de normale manier hadden kunnen prikken en maar 2x 😅
3 jaar geleden
Reactie op HopefullP
Hopelijk bij jou allemaal goed gegaan en een mooie opbrengst 🥰
Een vriend ...
Zo het er naar uit ziet is het goed gegaan. Dit keer.
Het zal inderdaad niet mee hebben geholpen dat ze meerdere keren hadden moeten prikken en hopelijk is het niets voor niets geweest 😇
3 jaar geleden
Reactie op Leviatha
Hier begint het ook spannend te worden morgen rond 13:00 de terugplaatsing ...
Ik ook om 13:00
3 jaar geleden
Ik ook om 13:00
Hoe is het bij jou gegaan...? Bij mij goed. Mooie blastocyste...en nu hard duimen
3 jaar geleden
Hi ! Vorige week maandag heb ik een terugplaatsing gehad. Dit is mijn eerste terugplaatsing na 2e ICSI poging (3e poging in totaal). Ik vind het super spannend en denk allemaal symptomen te hebben die past bij een zwangerschap maar dat schijnt allemaal te komen door de Utrogestan. Volgende week maandag mag ik een urinetest doen, spannend!
3 jaar geleden
Ik heb vorige week 21 augustus een terugplaatsing gehad. Als alles goed gaat is mijn uitgerekende datum dan 9 mei!
We zitten al een tijd in een icsi traject. Bij de eerste hormonenronde zijn we niet tot de punctie gekomen, maar 3 eitjes, terwijl ik 20 op voorraad had. Dosering was te laag. Dit was een teleurstelling. Hierna voor de tweede hormonenronde gegaan, met beter resultaat, 13 eitjes, waarvan aanvankelijk 11 bevrucht, uiteindelijk 3 cryos. 1 verse tp gehad, helaas geen zwangerschap geworden. Hierna een cryo terugplaatsing gehad, waar ik wel zwanger werd, maar deze eindigde op 22 juni in een miskraam (7.5 week).
Ik mag nu op vrijdag 2 september testen! Heb 3 dagen na de terugplaatsing steekjes en onderrugpijn gehad. Dit zie ik als een goed teken. Verder heb ik nu geen kwaaltjes, misschien iets meer moe & een opgezette buik.
We hopen zo op een positieve test, maar hierna blijft het spannend. Denk pas als de 8 weekse echo goed is, dat we er echt in kunnen gaan geloven.
3 jaar geleden
Reactie op Leviatha
Dit heb ik ook sinds de terugplaatsing. Voeld beetje als menstruatiepijn. K ...
Ja precies ja...hier dus hetzelfde ....zal wel door die katheter ofzo komen
3 jaar geleden
Reactie op Liene85
Spannend he! Utrogestan zorgt er inderdaad voor dat je je super zwanger voe ...
Ja hoop ik ook, fingers crossed!! Gezien jullie wat meer ervaren zijn... zijn er "echte" zwangerschap symptomen die wel verschillen met de symptomen die je van Utrogestan krijgt? Bijvoorbeeld de steken die hier al eerder genoemd zijn?