Bijna elke avond als mijn partner en ik naar bed gaan en nét in bed liggen, wordt ons zoontje wakker en begint na een paar minuten te huilen. Dit is nu sinds 1/2 weken zo. Hij zou in een sprongetje/slaapregressie kunnen zitten maar we ondervinden niet heel veel hinder daarvan. Hij is zichzelf wel onwijs aan het ontwikkelen. Loopt de hele kamer door en kan zelfstandig de trap op. Ook brabbelt hij ineens hele rare taal haha.
We proberen hem trouwens weer in slaap te helpen in zijn bedje. Maar vaak gaat hij niet meer slapen en geven we maar een fles. Hij drinkt dan makkelijk 180 cc weg terwijl we al heel lang geen avondkleding/nachtvoeding meer hebben. Hij kan er natuurlijk nu aan gewend zijn/raken maar hij zal wel honger hebben denk ik dan. Ook niet gek met die ontwikkelingen denk ik.
Ben even benieuwd! Iemand die dit herkend wat betreft het wakker worden? Hoort dit bij een slaapregressie?
Wij zaten een poos op 1 nacht voeding (nog nooit doorgeslapen) en heb er nu weer makkelijk 3 waar ze alle flessen tot de laatste druppel leeg drinkt. En overdag eet ze ook hartstikke veel 😅