4 Reacties
2 jaar geleden
Hebben al vaker Nexium gekregen, maar dit is om het zuur weg te halen en ze lijkt er nu geen last van te hebben dus dan geef ik dat liever niet meer.
2 jaar geleden
Volgens mij is dat erg wisselend, maar gaat het vaak wel samen met meer ‘verticaal’ zijn. Bij sommige kinderen gaat het weg als ze gaan zitten, bij sommigen als ze gaan lopen, etc.
Bij mijn oudste ging het heeel snel weg zodra hij z’n eerste stapjes ging zetten zo rond 10 maanden. Hij kon vanaf 6 maanden zelf tot zit komen en vanaf 8 maanden optrekken en tegen meubels aan staan maar dat was blijkbaar nog niet voldoende voor hem.
2 jaar geleden
Hier ook zo eentje. Wij dikken niks in (deels nog borstvoeding ook). De eerste had het hier ook en daar zijn we op een gegeven moment wel over gegaan naar ingedikte melk, maar eigenlijk vond ik dat dat bijna geen verschil maakte, dus nu begin ik er niet mee.
Bij de eerste verbeterde het aanzienlijk vanaf dat hij zelf tot zit kon komen en daardoor dus ook vaak recht zat in plaats van lag. Misschien wel in combinatie met meer vaste voeding en minder melk, want dat speelde zich allemaal wat gelijktijdig af.