Hoi allemaal,
Morgen is het 5 weken geleden dat ik ben bevallen. Vloeien was al een hele tijd gestopt en net veeg ik best veel bruine “afscheiding” weg. Ik schrok er best van, maar toen bedacht ik me dat ik natuurlijk heel goed ongesteld kan worden . Ik herken dit wel van mijn menstruaties (ik werd amper ongesteld dus voor mij lastig te herkennen)
Wanneer werden jullie weer ongesteld? Voelde het anders na je bevalling en begon het direct met helderrood bloed of ook met oud bloed?
Ik ben eergisteren voor het eerst ongesteld geworden. Ik ben 8 weken geleden bevallen. Ik heb er niet veel last van, maar ik zit ook weer aan de pil. Het bloedverlies is ook maar een klein beetje en vaak alleen met plassen. Het bloed is wel echt helder rood wat ik ook voor de zwangerschap had.
Hier ook 5 weken na de keizersnede. En weet niet hoe dat bij jullie is maar ik bloed dus nu na bijna een week nog super heftig! Ken dit niet van m’n menstruaties voor de zwangerschappen.
Hier meteen 4 weken na de bevalling alweer ongesteld. Nu 8 weken geleden bevallen en vandaag weer ongesteld geworden dus al 2e keer na bevalling.. wel anders dan voor de bevalling want nu begint het meteen met helder rood bloed en krampen pas dag erna.
Ik heb alleen de bruine afscheiding gehad, dacht ook dat ik ging menstrueren maar blijkbaar toch niet 🤷🏻♀️ ik ben ook altijd heel onregelmatig dus ik weet ook niet of dit normaal is 😂
13 weken geleden op 28 maart bevallen (7 weken te vroeg, vandaar in de mei-groep) en nog niet ongesteld geweest. Ik heb PCOS, en voor de bevalling menstrueerde ik ook niet zonder medicijnen. Had ergens de verwachting dat dit na de bevalling misschien wel zo zou zijn maar ik wacht nog steeds..
Ons zoontje is nu 9 weken en hij is geboren middels een keizersnede. Ik geef kunstvoeding en werd 6,5 week na de geboorte, ongesteld.
Mijn eisprong voelde ik 2 weken daarvoor ook duidelijk.