22 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben eergisteren voor het eerst ongesteld geworden. Ik ben 8 weken geleden bevallen. Ik heb er niet veel last van, maar ik zit ook weer aan de pil. Het bloedverlies is ook maar een klein beetje en vaak alleen met plassen. Het bloed is wel echt helder rood wat ik ook voor de zwangerschap had.

3 jaar geleden

De eerste twee kinderen heb ik flesvoeding gegeven. Toen was ik een keer na 6 weken weer ongesteld. De tweede keer na precies 28 dagen weer 😢🤣🥲

3 jaar geleden

4 weken geleden bevallen met een keizersnede en ik vloei nog steeds…

3 jaar geleden

Reactie op Hayat, Inaya & Aydin

Ja dat kan! Dit ging echter echt over menstruatie 😊

3 jaar geleden

Reactie op Hayat, Inaya & Aydin

Had ik ook, nu bijna 6 weken geleden en sinds 2 dagen ongeveer heb ik echt geen bruine afscheiding meer.

3 jaar geleden

5 weken na de bevalling. Dit is iets wat ik totaal niet heb gemist 9 maanden lang!!

3 jaar geleden

Hier ook 5 weken na de keizersnede. En weet niet hoe dat bij jullie is maar ik bloed dus nu na bijna een week nog super heftig! Ken dit niet van m’n menstruaties voor de zwangerschappen.

3 jaar geleden

Hier meteen 4 weken na de bevalling alweer ongesteld. Nu 8 weken geleden bevallen en vandaag weer ongesteld geworden dus al 2e keer na bevalling.. wel anders dan voor de bevalling want nu begint het meteen met helder rood bloed en krampen pas dag erna.

3 jaar geleden

9 weken na de bevalling. Bij mijn vorige zwangerschap 7 weken na de bevalling

3 jaar geleden

5 weken geleden bevallen en nu ongesteld, totaal niet gemist...

3 jaar geleden

Ik heb alleen de bruine afscheiding gehad, dacht ook dat ik ging menstrueren maar blijkbaar toch niet 🤷🏻‍♀️ ik ben ook altijd heel onregelmatig dus ik weet ook niet of dit normaal is 😂

3 jaar geleden

6 weken na de keizersnede was het weer zover.

3 jaar geleden

4 weken erna, was net een paar dagen gestopt met vloeien

3 jaar geleden

Hier bevallen op 18 mei en vandaag ongesteld geworden.. heb ze zeker niet gemist 😪😅

3 jaar geleden

Even ter aanvulling: na een dag zette het goed door en ben ik dus ongesteld geworden🥲

3 jaar geleden

Vandaag ongesteld geworden na 10 weken. Meteen helderrood

3 jaar geleden

13 weken geleden op 28 maart bevallen (7 weken te vroeg, vandaar in de mei-groep) en nog niet ongesteld geweest. Ik heb PCOS, en voor de bevalling menstrueerde ik ook niet zonder medicijnen. Had ergens de verwachting dat dit na de bevalling misschien wel zo zou zijn maar ik wacht nog steeds..

2 jaar geleden

7 weken geleden bevallen, zondag ongesteld geworden ( zonder krampen)

2 jaar geleden

Ons zoontje is nu 9 weken en hij is geboren middels een keizersnede. Ik geef kunstvoeding en werd 6,5 week na de geboorte, ongesteld. Mijn eisprong voelde ik 2 weken daarvoor ook duidelijk.

2 jaar geleden

Reactie op 1986Wendy

Ons zoontje is nu 9 weken en hij is geboren middels een keizersnede. Ik gee ...
En het voelde en verliep bij mij niet anders dan voorheen en het was nagenoeg meteen helderrood.