18 Reacties

2 jaar geleden

Fleece pakjes bij bijvoorbeeld h&m! Echt superfijn, zijn heerlijk warm en zitten lekker los en hebben lekker simpel een rits. Ik vind ze zooo fijn!

2 jaar geleden

Geen tips. Maar ik heb precies hetzelfde pakje en ook het zelfde probleem🤣🤣

2 jaar geleden

Ik heb er een bij dilling gekocht, trek je wel over het hoofd aan maar heeft knoopjes bij de beentjes voor het verschonen. Is van merino wol.

2 jaar geleden

Oh en Zipsterbaby kun je ook proberen. Heeft super leuke printjes, en de dubbele rits is ideaal. Het is van bamboe, dus in de winter is het warmer dan katoen en in de zomer is het koel. En suuuuper zacht.

2 jaar geleden

Reactie op Loesnup

Ik heb er een bij dilling gekocht, trek je wel over het hoofd aan maar heef ...
Ik heb precies zo’n netinowollen pak van de Lidl, echt super, maar 35 eu

2 jaar geleden

Reactie op Loesnup

Oh en Zipsterbaby kun je ook proberen. Heeft super leuke printjes, en de du ...
Ik heb daar ook een pakje van, maar het voelt zo dun! Is dat echt voldoende voor deze tijd van het jaar om aan te doen met een romper er onder?

2 jaar geleden

Van Lodger hebben wij een soort (zachte) ribstof boxpakje, perfect voor de temperaturen nu... wel zeker een maat(of2) groter kopen, want ze vallen echt klein. heb ook eentje van fleece van C&A maar daar zitten voetjes aan vast en voor mijn zoontje is die te warm. Die van Hema vallen ook kleiner denk, heb 2 van dat soort pakjes gehad nooit bij mijn zoontje aan kunnen doen toen hij in die maten zat🫣

2 jaar geleden

Bij de wibra hebben ze ook!

2 jaar geleden

Dilling! Staat ook veel op Vinted.

2 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Ik heb daar ook een pakje van, maar het voelt zo dun! Is dat echt voldoende ...
Ik kan het helaas niet meer testen omdat hij eruit gegroeid is. Maar ik deed eerst een katoenen boxpakje met lange mouwen romper eronder in een 2,4 tog slaapzak. Daar had hij het in 18-20 graden warm genoeg in. En het schijnt dat bamboe warmer is dan katoen in de winter. Misschien uitproberen?

2 jaar geleden

Reactie op Loesnup

Ik kan het helaas niet meer testen omdat hij eruit gegroeid is. Maar ik dee ...
Inderdaad dan ga ik het toch maar eens uitproberen. Ik baalde namelijk dat hij er nu pas in begint te passen😅 gelukkig is ie redelijk warmbloedig

2 jaar geleden

De zeemand verkoopt echt heeeeele warmen!

2 jaar geleden

Misschien een lekkere warme romper (wol bv) aan? Geeft het ook minder als het truitje omhoog gaat. Die boxpakjes zitten hier ook nooit goed 😅.

2 jaar geleden

Ik heb dezelfde en heb hetzelfde probleem hahaha

2 jaar geleden

Ik kan het me overigens heel goed voorstellen met deze pakjes hoor. Mijn dochter is een spillebeen en bij haar passen ze maar net 😂

2 jaar geleden

Hier ook een gehaald bij de zeeman

2 jaar geleden

Ik ben begonnen met majo aan te trekken, lekker warm en past altijd!

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem. Wij hebben de tip gekregen om onderkleding van wol-zijde mix te gebruiken, omdat wol beter warmhoudt dan katoen. Is wel wat duurder maar het hoeft niet vaak gewassen en via marktplaats kun je deze kleding soms voor een aardige prijs overnemen. Ook bij Ziloen bijvoorbeeld te koop. Daaroverheen is de favoriet hier een gewatteerde overall van de hema (is nu ook nog te koop in creme en blauw, beetje een wafelpatroon/michelin mannetje). Maar die onderkleding doet wonderen merk ik.