18 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Loesnup
Ik heb er een bij dilling gekocht, trek je wel over het hoofd aan maar heef ...
Ik heb precies zo’n netinowollen pak van de Lidl, echt super, maar 35 eu
2 jaar geleden
Reactie op Loesnup
Oh en Zipsterbaby kun je ook proberen. Heeft super leuke printjes, en de du ...

Ik heb daar ook een pakje van, maar het voelt zo dun! Is dat echt voldoende voor deze tijd van het jaar om aan te doen met een romper er onder?
2 jaar geleden
Van Lodger hebben wij een soort (zachte) ribstof boxpakje, perfect voor de temperaturen nu... wel zeker een maat(of2) groter kopen, want ze vallen echt klein.
heb ook eentje van fleece van C&A maar daar zitten voetjes aan vast en voor mijn zoontje is die te warm.
Die van Hema vallen ook kleiner denk, heb 2 van dat soort pakjes gehad nooit bij mijn zoontje aan kunnen doen toen hij in die maten zat🫣
2 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Ik heb daar ook een pakje van, maar het voelt zo dun! Is dat echt voldoende ...
Ik kan het helaas niet meer testen omdat hij eruit gegroeid is. Maar ik deed eerst een katoenen boxpakje met lange mouwen romper eronder in een 2,4 tog slaapzak. Daar had hij het in 18-20 graden warm genoeg in. En het schijnt dat bamboe warmer is dan katoen in de winter. Misschien uitproberen?
2 jaar geleden
Reactie op Loesnup
Ik kan het helaas niet meer testen omdat hij eruit gegroeid is. Maar ik dee ...
Inderdaad dan ga ik het toch maar eens uitproberen. Ik baalde namelijk dat hij er nu pas in begint te passen😅 gelukkig is ie redelijk warmbloedig
2 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem. Wij hebben de tip gekregen om onderkleding van wol-zijde mix te gebruiken, omdat wol beter warmhoudt dan katoen. Is wel wat duurder maar het hoeft niet vaak gewassen en via marktplaats kun je deze kleding soms voor een aardige prijs overnemen. Ook bij Ziloen bijvoorbeeld te koop.
Daaroverheen is de favoriet hier een gewatteerde overall van de hema (is nu ook nog te koop in creme en blauw, beetje een wafelpatroon/michelin mannetje). Maar die onderkleding doet wonderen merk ik.