13 Reacties
3 jaar geleden
Ja hier alles op voorhand gewassen. Gewoon op 30 graden en een beetje opletten qua kleuren te mengen. Lichte kleuren bij lichte kleuren, donker bij donker en wit apart ☺️ Het wordt ook aangeraden om alles op voorhand te wassen omdat er tijdens het productieproces nog chemische stoffen aanwezig kunnen zijn waar een gevoelig babyhuidje op kan reageren...
3 jaar geleden
Reactie op Bauxx
En wassen jullie alles met speciaal wasmiddel zonder parfum of gewoon direc ...
Wij hebben alles op kleur gewassen en alles met speciaal wasmiddel, maar alles wat we nu nog krijgen/bestellen gooi ik gewoon bij onze was. Dan wel zonder wasverzachter 😊
3 jaar geleden
Reactie op Bauxx
En wassen jullie alles met speciaal wasmiddel zonder parfum of gewoon direc ...
Ja ik heb ook alles gewassen.
Ik heb wel Neutral expres aangeschaft om de babykleertjes en lakentjes en dekentjes etc te wassen. Puur voor de zekerheid, mocht ze niet tegen ons normale wasmiddel kunnen. Dan heeft ze in ieder geval kleren etc die ze gelijk aan kan ipv dat je dat wasmiddel nog moet halen en dan nog van alles dubbel moet wassen als ze niet tegen dat normale wasmiddel kan.
3 jaar geleden
Hier ook alles gewassen. Ook wat dekens en boxkleed van Jollein. Met teddystof en zien er na het wassen nog net zo mooi uit.
Wel maar op 30 graden en met speciaal wasmiddel voor de baby.
3 jaar geleden
Reactie op Y1995
Top! En de boxkleed ook gewoon zijn vorm gehouden na het wassen?
Jaa zie er geen verschil aan! Heb hem wel plat neergelegd op een droogrek om hem te laten drogen zodat hij zn vorm houd.
3 jaar geleden
Yes! Koeka is heel stabiel met wassen, je goed aan het label houden dan gebeurt er echt niks. Ik heb oook een paar keer verkeerd gewassen (te warm/te hogen toeren) maar er gebeurt echt niks zelfs niet bij de wat kwetsbaardere maui lijn. Koeka is wat prijziger maar dat merk je zeker in de kwaliteit