20 Reacties
één maand geleden
Ik let niet zo op de sprongetjes, maar geloof dat wij hier ook inzitten. Wat een ellende. Zo snel boos of huilen als ze zin niet krijgt. Kan zich totaal niet meer zelf vermaken. Pest de honden. Heb het idee dat ik alleen nog maar nee zeg wat ik juist niet wil ☹️ Heb het erg moeilijk met deze fase.
één maand geleden
Hier precies hetzelfde verhaal. Alles lijkt een reden te zijn om het op een gillen te zetten. Wilt idd ook continu eten en staat anders dramatisch te doen in de keuken, als iets te lang duurt is het gillen. Krijg der op die momenten ook niet afgeleid of gekalmeerd, ze heeft een hele duidelijke mening en gilt erop los. HEEL vermoeiend en niet zo gezellig in huis momenteel 🤦🏼♀️
één maand geleden
Ik will mezelf echt verstoppen in een hoekje😂 Niks is goed, gooit zichzelf languit op de grond. Wil niet slapen, geen dutjes meer, om alles huilen en vooral heel hard schreeuwen en gillen. Alles willen wat niet kan en dan op een gillen zetten. Andere kinderen duwen/op voeten staan. Dingen op de grond gooien en alleen eten wat ze zelf wilt. Met name heel veel bv. 🫠🫠🫠 Dit is niet het gedrag van wat ik verwachtte bij een meisje en hoop dat deze sprong heel snel voorbij is😫 Blij dat er meer zijn iig
één maand geleden
Ja hier ook een kleine met een erg sterke mening. Als hij iets niet wil dan gromt hij, huilt en slaat. Zet zijn handen in onze gezichten en trekt dan heel hard. Echt meer boos dan we gewend zijn en hardhandig. Jengelt ook meer maar is tegelijk heel rustig. Kan zo een half uur tegen mij aan zitten en tv kijken of zo. Gebeurde eerst ook niet hahaha
één maand geleden
Zucht! Vandaag 17 maand... ik hoop op een mirakel... maar niet dus 😞
Zo extreem lief tot als het nacht is...
Die sprong blijft maar duren 😞
één maand geleden
Hier ook een verschrikking.. veel wakker in de nacht en moeilijk tot niet in slaap kunnen komen.. vanochtend zelfs om 515 klaar wakker en ontroostbaar zelfs een flesje was niet genoeg.. daarna maar naar beneden met der en even wat gegeten en had ze een mega spuitluier.. dus ik denk ook weet tandjes in aantocht.. de meid om 630 toch maar weer naar bed gebracht en haar nu even uurtje laten slapen anders wordt de dag mega lang..
één maand geleden
Is het ook gek dat overdag alles prima is ochtend en middag slaap prima maar vanaf avond slaap is het mis
één maand geleden
Reactie op AngelaBakker92
Is het ook gek dat overdag alles prima is ochtend en middag slaap prima maa ...
Ja precies dat.. heel herkenbaar. 😕
één maand geleden
Vreselijk die sprong, snachts veel huilen in zijn slaap, weer vroeg wakker.. overdag dramaqueen als iets niet mag. Continue willen eten anders is het huilen. Erg jengelig en gillen en is ontroostbaar. Hij gooit zichzelf dan letterlijk achterover met zijn hoofd. Heel vervelend, hopelijk is het snel voorbij
één maand geleden
Dat ontroostbare vind ik ook echt zo verdrietig. Ik zou uit eten gaan met mijn partner volgende week (eerste keer sinds zoontje er is) maar ben echt aan het twijfelen. Gisteren had hij een enorme huilbui bij oma toen ik even de kamer uit ging voor een paar minuutjes. Bij mijn man duurde de huilbui 20 minuten toen hij ons zoontje in de nacht troostte ipv ik. Alleen mijn aanwezigheid helpt hem....
één maand geleden
Reactie op WNDYx
Vreselijk die sprong, snachts veel huilen in zijn slaap, weer vroeg wakker ...
Wij hebben ook dat huilen en jammeren in de slaap! Echt gek.. denk telkens dat ie het koud heeft of juist warm of dat ie teveel in zn maagje heeft of zn kies komt door. Maar misschien hoort het wel gewoon bij de sprong? Meerdere die het herkennen?
9 dagen geleden
Hoe is het jullie verlopen? Ik zit er net in.. 5uur wakker huilen jammeren.. lieten jullie het gebeuren? Of blijf je erbij? Ga he eruit?
9 dagen geleden
Hier is het ‘s nachts echt drama, vannacht van 1 tot 4 uur wakker.. en zo gaat het nu regelmatig. Blijft elke keer zijn hoofd optillen en mama roepen en dan huilen. Als ik erbij ben rustig, maar niet slapen. Zodra ik wegloop, gelijk huilen. Wie heeft tipsssss
8 dagen geleden
Reactie op Gemma Glitter
Hoe is het jullie verlopen? Ik zit er net in.. 5uur wakker huilen jammeren. ...
Bij ons hielp het niet om op een stoel naast het bed te gaan zitten.
Wij gingen naar ons zoontje toe speentje geven
Daarna nogsteeds huilen vaak overstuur dan pakte we hem wel even, lekker even soms wel 20min knuffelen speentje in z’n mond stoppen en wiegen. Wel de lichten uit houden alleen die in de gang lieten we aan staan. En als we merkte dat hij rustiger was geworden dan legde we hem weer in bed.
Ook gewoon met het idee hoe moeilijk het ook voor hem is hij weet dat we er zijn en hij moet gewoon slapen. Tis nacht donker nog lang geen tijd om uit bed te komen. (In bed slapen bij ons lukt nooit, vind hij te gezellig ☺️)
Als hij nog huilde dan zeiden we soms stil maar hoor papa en mama zijn bij jou we gaan niet weg, pak maar lekker je speen en ga maar slapen
Binnen 2 weken was het over 😅
7 dagen geleden
Hier 18maanden , slaapt heel slecht snachts , haar middag dutje is tegenwoordig ook max een uur en dan recht zitten en krijsen , avond eten gaat ook minder goed , bed in gaan is soms een ramp ze is dan tegen 14u wakker en krijg haar zelfs ni km half 9 in bed 😣 humeurig , altijd opgepakt willen worden oke geen probleem mee maar niet makkelijk om naar de wc te gaan en eten te maken