20 Reacties
5 maanden geleden
Hallo, ga je all in cluisive op vakantie? Misschirn dat ze wel iets wil eten daarvan? En wat makkelijker zijn in het eten. Op vakantie moet je je helemaal niet druk maken of ze genoeg groentes eten enzo. Gewoon genoeg laten eten en drinken en thuis weer vers voor haar koken.
Je kan eventueel wel iets van koude groente maken? In de winkel een snijplankje en mesje kopen en dan komkommer snijden enzo.
5 maanden geleden
Misschien voor de eerste dagen wat potjes?
En verder indd laten mee eten wat jullie allemaal eten
Of als jullie een all inclusive hebben staafmixer mee. Dan is alles wel heel erg gepureerd, maar dan kan je zelf een beetje je mix maken. Of alles gewoon klein snijden in t restaurant
5 maanden geleden
Wij zijn nu op vakantie en gaat best! Meenemen uit eten, wat van jezelf laten eten en als bijgerecht bestellen wij vaak groentes (zijn in Engeland) kan ze die eten samen met stukje vlees/vis/aardappel/bonen van ons bord. Verder geef ik overdag stukjes fruit (bakje frambozen, banaan) en avocado en yoghurt gekocht in de winkel 😊 vaak naar de super gaan en kleine hoeveelheden kopen, knijpfruitjes achter de hand houden 👍🏻
5 maanden geleden
Ik lees heel veel “wat wij zelf eten”, maar dan denk ik gelijk aan al het zout en pittig eten wat ik normaal eet 😅. Thuis kook ik ook nogsteeds apart zonder 🌶️ en zout voor hem. Wij eten vaak ook saus erbij (oestersaus etc).
Nu kan ik op vakantie natuurlijk wel minder/niet pittig eten bestellen maar, het zout is dan geen probleem?
5 maanden geleden
Reactie op Emmmmaaaa123
Ik lees heel veel “wat wij zelf eten”, maar dan denk ik gelijk aan al het z ...
Doe ik ook hoor, zonder zout en suiker iig, kruiden zijn niet erg. En op vak kijken we nu ook echt wat we bestellen dat zij het ook zou kunnen eten avg bijv of witvisje en zuig soms soms het zout van groentjes en vlees af 🤭. Met lunch geven wij brood uit supermarkt (ff zoeken naar volkoren altijd) en heb zelf pindakaas meegenomen heb je iets achter de hand
5 maanden geleden
Reactie op Emmmmaaaa123
Ik lees heel veel “wat wij zelf eten”, maar dan denk ik gelijk aan al het z ...
Thuis kook ik zoutloos en serveer ik voor ons met zout en pittig. Maar op vakantie lekker laten meedoen, na de vakantie herpakken we het weer.
Bij sommige restaurants hebben we aardappelletjes en groenten zonder zout besteld, ging ook prima. Ligt een beetje aan het type restaurant ook
5 maanden geleden
Wij zijn met onze kleine al wat vaker uiteten geweest. Ze eet dan gewoon wat wij eten. Ik probeer de hoeveelheid zout dan wel te balanceren. Door 's ochtends en smiddags het brood te vervangen voor yoghurt of een gekookt eitje met extra fruit.
Voordeel van een all-in vakantie is dat ze vaak ook eten hebben wat je normaal niet in huis hebt. Ideaal moment om de kleine nieuwe smaken mee te geven. Denk aan vis soorten, tropisch fruit....
5 maanden geleden
Wij zijn nu op vakantie en mijn dochter van 1 die normaal
Prima “gezond” eet heeft deze dagen al lekker en vooral ongezond meegegeten en gesnaaid🙈 oeps maar naar de vakantie weer in het regime.
Misschien een tosti of gebakken eitje wat vaker of brood met iets, soep?
Of een pastatje doet het bij
Ons vaak goed en als tussendoortje wat tomaatjes en komkommer/paprika dat er toch wat gezonds wordt gegeten?
5 maanden geleden
Gewoon eten wat jullie ook gaan eten? Er is toch vast wel iets op de kaart wat je kan gevsn