20 Reacties

5 maanden geleden

Hi ik lees mee

5 maanden geleden

Hallo, ga je all in cluisive op vakantie? Misschirn dat ze wel iets wil eten daarvan? En wat makkelijker zijn in het eten. Op vakantie moet je je helemaal niet druk maken of ze genoeg groentes eten enzo. Gewoon genoeg laten eten en drinken en thuis weer vers voor haar koken. Je kan eventueel wel iets van koude groente maken? In de winkel een snijplankje en mesje kopen en dan komkommer snijden enzo.

5 maanden geleden

Wat gaan jullie zelf eten? Ze kan toch met jullie mee eten? Anders een kookplaat meenemen ofzo?

5 maanden geleden

Misschien voor de eerste dagen wat potjes? En verder indd laten mee eten wat jullie allemaal eten Of als jullie een all inclusive hebben staafmixer mee. Dan is alles wel heel erg gepureerd, maar dan kan je zelf een beetje je mix maken. Of alles gewoon klein snijden in t restaurant

5 maanden geleden

Yoghurt, hummus, bonen/erwten/mais uit blik of potje, verse groente en fruit, brood/wraps. Als je googled op no cook toddler meals kom je veel tegen.

5 maanden geleden

Gewoon, wat jullie eten?

5 maanden geleden

Wij zijn nu op vakantie en gaat best! Meenemen uit eten, wat van jezelf laten eten en als bijgerecht bestellen wij vaak groentes (zijn in Engeland) kan ze die eten samen met stukje vlees/vis/aardappel/bonen van ons bord. Verder geef ik overdag stukjes fruit (bakje frambozen, banaan) en avocado en yoghurt gekocht in de winkel 😊 vaak naar de super gaan en kleine hoeveelheden kopen, knijpfruitjes achter de hand houden 👍🏻

5 maanden geleden

Wij zitten nu op Sardinië en ze eet gewoon mee met ons. Een stukje brood, aardappeltjes of gegrilde groentes bij bestellen of een spaghetti bolognese of pizza delen gaat hartstikke goed. Geeft zo weinig stress op deze manier (en ze vind het super gezellig)

5 maanden geleden

Wat jullie zelf eten? Vanaf 1 jaar kunnen (bijna) alles eten. Onze zoon eet ook gewoon bijna alles met ons mee.

5 maanden geleden

Hier at ze gewoon alles mee. Aardappelen, patatjes, groentes, kip etc. Ik had ook altijd een bak cherrytomaatjes bij me die sneed ik als er niks geschikts was en dan gewoon met brood en dan kip of ei net wat er beschikbaar was bij dat restaurant.

5 maanden geleden

Reactie op Np22

Hier at ze gewoon alles mee. Aardappelen, patatjes, groentes, kip etc. Ik h ...
Ohja en vis was ze ook heel erg gek op.

5 maanden geleden

Dank jullie wel allemaal. Ik denk dat ik mij zorgen aant maken ben voor niks omdat dit de eerste keer is. Ik ga haar gewoon laten mee eten op restaurant. En altijd wat Knijpfruit, crackers en koekjes bij de hand hebben.

5 maanden geleden

Ik lees heel veel “wat wij zelf eten”, maar dan denk ik gelijk aan al het zout en pittig eten wat ik normaal eet 😅. Thuis kook ik ook nogsteeds apart zonder 🌶️ en zout voor hem. Wij eten vaak ook saus erbij (oestersaus etc). Nu kan ik op vakantie natuurlijk wel minder/niet pittig eten bestellen maar, het zout is dan geen probleem?

5 maanden geleden

Reactie op Emmmmaaaa123

Ik lees heel veel “wat wij zelf eten”, maar dan denk ik gelijk aan al het z ...
Ze gaan echt niet dood hoor van een weekje (of 2) met zout bereid / pittiger voedsel eten 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Emmmmaaaa123

Doe ik ook hoor, zonder zout en suiker iig, kruiden zijn niet erg. En op vak kijken we nu ook echt wat we bestellen dat zij het ook zou kunnen eten avg bijv of witvisje en zuig soms soms het zout van groentjes en vlees af 🤭. Met lunch geven wij brood uit supermarkt (ff zoeken naar volkoren altijd) en heb zelf pindakaas meegenomen heb je iets achter de hand

5 maanden geleden

Reactie op Emmmmaaaa123

Thuis kook ik zoutloos en serveer ik voor ons met zout en pittig. Maar op vakantie lekker laten meedoen, na de vakantie herpakken we het weer. Bij sommige restaurants hebben we aardappelletjes en groenten zonder zout besteld, ging ook prima. Ligt een beetje aan het type restaurant ook

5 maanden geleden

Wij zijn met onze kleine al wat vaker uiteten geweest. Ze eet dan gewoon wat wij eten. Ik probeer de hoeveelheid zout dan wel te balanceren. Door 's ochtends en smiddags het brood te vervangen voor yoghurt of een gekookt eitje met extra fruit. Voordeel van een all-in vakantie is dat ze vaak ook eten hebben wat je normaal niet in huis hebt. Ideaal moment om de kleine nieuwe smaken mee te geven. Denk aan vis soorten, tropisch fruit....

5 maanden geleden

Wij zijn nu op vakantie en mijn dochter van 1 die normaal Prima “gezond” eet heeft deze dagen al lekker en vooral ongezond meegegeten en gesnaaid🙈 oeps maar naar de vakantie weer in het regime. Misschien een tosti of gebakken eitje wat vaker of brood met iets, soep? Of een pastatje doet het bij Ons vaak goed en als tussendoortje wat tomaatjes en komkommer/paprika dat er toch wat gezonds wordt gegeten?

5 maanden geleden

Gewoon eten wat jullie ook gaan eten? Er is toch vast wel iets op de kaart wat je kan gevsn

5 maanden geleden

Als jullie in een restaurant ofzo gaan eten zou je ook kunnen vragen om gemengde groenten of zoiets. In mijn ervaring doen ze daar niet moeilijk over!