5 Reacties

8 maanden geleden

Fruitpap indd, Droge stengel ( soep stengel ) Soms rijstwafel En water.. zeker om de half uurtje

8 maanden geleden

Ik denk altijd wat vind ik lekker als ik misselijk ben of buikpijn heb en dan zijn idd de lichte dingen het beste. Cracker, wat fruit, misschien wat yoghurt..

8 maanden geleden

Als ze flink ziek zijn en niks willen, ben je blij met alles wat ze eten en drinken. Vooral drinken is belangrijk, eten minder. Vaak water aanbieden, kleinere flesjes melk. En verder veel fruit (ook vocht). Ik kijk dan ook iets minder naar de tijd. Alles wat ze binnenkrijgen dan is meegenomen. Liga. Rijstwafel. Cracker. Fruit.

8 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie tips! Het blijken de waterpokken te zijn 😢

8 maanden geleden

Lekker even stoppen met warme hap als dat er weer uitkomt! Fijn dat fruithap wel goed gaat, daar zit ook veel vocht in namelijk. Wat je verder kan doen is kleinere flesjes aanbieden en die wat vaker geven. Eten is niet zo belangrijk, maar vocht wel. Mijn dochter is laatst ook ziek geweest en ik was blij toen ze weer 30ml dronk, dus toen ben ik alleen dat gaan aanbieden en dan gewoon heel vaak op een dag. Alles wat ze dan binnenkreeg en niet uitspuugde was mooi meegenomen. Toen het ietsjes beter ging ben ik knijp fruit gaan geven, dat ging ook goed. Ik heb vooral al het echte eten even achterwege gelaten voor een paar dagen. Beterschap 🥰