10 Reacties

7 maanden geleden

Mijn kleine krijgt ook nog 3 flesjes, geeft mij een prettig gevoel en zolang hij dat wilt mag het ook🥰 tijdens het eten krijgt hij limonade. Water vindt hij ook wel prima.

7 maanden geleden

Bij ons helpt het om water aan te bieden in verschillende bekers (360 graden, rietjesbeker en open beker). Ook bruiswater drinkt onze tweeling soms.

7 maanden geleden

Reactie op DaniqueDion

Mijn kleine krijgt ook nog 3 flesjes, geeft mij een prettig gevoel en zolan ...
Oké! Ja ik wil graag dat ze aan water went. Zelf drink ik ook de hele dag water en zo lang ze het nog niet ‘door’ heeft vind ik water voor haar goed😬

7 maanden geleden

Reactie op Zonnebloemen

Bij ons helpt het om water aan te bieden in verschillende bekers (360 grade ...
Dank je wel! Dat kan ik inderdaad nog proberen. Verschillende bekers gewoon neerzetten in de woonkamer haha. Bruiswater, echt waar! Toch een apart gevoel op de tong, wat geinig dat ze dat lusten. Nog niet geprobeerd hier

7 maanden geleden

Wij geven onze dochter op dit moment nog steeds water uit de fles. Open beker kan ze redelijk maar ze heeft nogal een sterke wil dat ze de beker continu vast wil pakken. Dan maar via de fles nu nog 😄

7 maanden geleden

Uit voeding halen ze ook wel wat vocht, zeker bepaalde fruitsoorten. Dus ik heb me laten wijsmaken dat het niet zo erg is dat ze nog niet echt water drinken. Maar hier in België is de gewoonte sowieso om sneller naar minder melk te gaan. Mijn dochter weigert meestal water te drinken. Soms wil ze toch een paar kleine slokjes uit een open beker. Ik wil haar graag uit een rietjesbeker of 360 graden beker leren drinken maar dat is nog geen succes als ze überhaupt geen interesse heeft in water...

7 maanden geleden

Hier ook 10 maanden en nog geen water. Ze drinkt ook nog 3 flesjes. Merken wel dat ze steeds meer laat staan van haar middagflesje. Kreeg via korte vragen topic het advies van de tuitbeker die in de babybox van de Babydump zat. Ze hoeft dan geen moeite te doen en het water loopt er zo uit. Daar had ze gisteren wel eventjes haar interesse in. Verder had het cb tegen ons gezegd dat het echt niet erg is als ze tot 1 jaar nog geen water drinken. Ik volg mijn dochter maar in wat ze wil, en probeer af en toe wat uit om haar toch te laten wennen

7 maanden geleden

Ons zoontje van 10 maanden drinkt wel water en thee, maar dat vond ik ook wel eentonig. Nu zag ik een hele goeie tip om sap te maken: een knijpfruitje voor de helft mengen met water. Hij vindt dat zo lekker!

7 maanden geleden

Bij ons is prelogopedie thuisgeweest een tijdje geleden en die zei; je kindje heeft gewoon geen dorst. Hier ook nog 3 flessen. Kindjes die nu heel goed drinken daarnaast hebben misschien gewoon meer dorst, maar zijn meestal “gezelligheidsdrinkers” zei ze. Als in; die vinden het gewoon lekker. Wij doen een heel inimini bodempje dixap door zijn water, zodat hij beloond wordt met iets lekkers en zo leren we hem het drinken uit de beker aan. Hij drinkt er steeds meer van maar wij moeten dat echt meermaals aanbieden en het is nog verwaarloosbaar. Schijnbaar helemaal niet erg! Als ze dorst hebben drinken ze echt wel

7 maanden geleden

Dank je wel voor de reacties! Goed om te lezen