9 Reacties

7 maanden geleden

Havermoutbadje! Havermout in een washandje doen en afbinden met een elastiekje en dan zou t water wit moeten worden. Verder vooral proberen dat hij niet te veel krabt ook al is het lastig. Zinkzalf helpt ook goed tegen de jeuk. Misschien zijn er nog meer tips hoor, succes.

7 maanden geleden

Hoi, Een havermout badje is dan goed tegen de jeuk en maakt de huid zacht. Als je op internet kijkt kan je zien hoe je het moet doen 🤗 Hielp hier iniedergeval goed

7 maanden geleden

Talkpoeder werkt ook erg goed voor het uitdrogen

7 maanden geleden

2/3 weken geleden onze dochter van 11 maanden ook. Ze wilde niet in een havermoutbadje. Ik heb haar 3x p.d. ingedept met de foam op de foto. Deze heeft echt heel goed gewerkt. Niet smeren, maar deppen. Daar waar de luier zit, had ze de meeste. Dus ik heb haar een aantal dagen schoongemaakt met kamillethee en watenschijfjes, zodat het niet nog meer ging irriteren. De eerste 2 nachten waren het zwaarst, weinig geslapen... Zij was onrustig door de jeuk, vooral onder de haren op het hoofd, want daar kwam ik niet goed aan met deppen van de foam. De korstjes zijn goed aan het helen. Succes en sterkte!

7 maanden geleden

Reactie op Sharon_A-E

2/3 weken geleden onze dochter van 11 maanden ook. Ze wilde niet in een hav ...
Gekocht bij de Kruidvat.

7 maanden geleden

Dankjewel ik ga morgen gelijk halen en uitproberen ❤️

7 maanden geleden

Verkoelende lotion bij waterpokken van Dr Leenarts Kruidvat heeft t

7 maanden geleden

Ohh ja ellende! Wij zijn er net vanaf! Havermout badje hebben wij inderdaad ook gedaan. En in het begin de plekjes insmeren met Sudocreme (zinkzalf) om het sneller te laten indrogen. En daarna heb ik met Bepanthen billencreme de plekjes ingesmeerd om te snel te laten wegtrekken. Werkt als een trein! Verder was hij de eerste dagen hangerig, huilerig, totaal niet zichzelf. Heel zielig. Maar het ging ook weer snel over!

7 maanden geleden

Badje van havermout zemelen en dat in een washandje doen tot het water melk achting is (2x per dag) en smeren met Kidsclin coulmousse of aanstiplotion van Dr. Leenarts dit droogt beide de plekjes goed uit. Mijn dochter van 1 heeft het heel erg gehad enkele weken geleden en dit hielp goed.