10 Reacties

22 dagen geleden

Ik denk dat de kinderen er over het algemeen 1 goede week last van hebben. Ik denk dat je dochtertje er net op tijd mee is... vraag iets dat goed uitdroogt, zodat de pokken snel uitdrogen... hoe jonger ze zijn hoe sneller ze er vanaf zijn, heb ik al gehoord 🤞

22 dagen geleden

Mijn dochter van 3 heeft ze sinds vrijdag, zijn nu allemaal al uitgedroogd met korstjes. Hebben er veel talkpoeder opgedaan 😊 Komt goed! En een fijne vakantie gewenst

22 dagen geleden

Mijn beide kinderen hebben het recent gehad. Bij beiden was alles met een week wel ingedroogd!

22 dagen geleden

Super fijn om te lezen! En hoe zat het bij jullie met de ‘golven’ van nieuwe blaasjes? Ze heeft nu 1,5 dag blaasjes en bultjes voor zover ik weet en t worden er steeds meer sinds gister avond. Het valt opzich nog mee alleen haar hoofdhuid zit voornamelijk vol, op borst/rug en armen zit er allemaal maar 1 a 2. Maar hoelang gaat zoiets meestal door met nieuwe blaasjes?

21 dagen geleden

Reactie op Charlotte23

Super fijn om te lezen! En hoe zat het bij jullie met de ‘golven’ van nieuw ...
Hier hield het na 2 dagen ongeveer op met nieuwe erbij komen.

21 dagen geleden

Hier kwamen er na dag 4 geen nieuwe meer bij en bij dag 10 was het echt ingedroogd. Het was wel heel pittig maar gelukkig ook vrij kort

20 dagen geleden

Reactie op Charlotte23

Super fijn om te lezen! En hoe zat het bij jullie met de ‘golven’ van nieuw ...
Bij m’n jongste (11 maanden) kwamen er 2 dagen na de eerste blaasjes nog veel nieuwe blaasjes bij. Bij m’n oudste kwamen de meeste blaasjes juist op de eerste dag. Maar zoals gezegd bij beiden na een week alles ingedroogd :)

20 dagen geleden

Duurde hier precies een week tot alles ingedroogd was. Wel in de zomer

19 dagen geleden

We zijn nu 4 dagen verder en het is echt ontploft. Overal bulten en blaasjes zo sneu. Hoop echt dat de invasie nu voorbij is en alles gaat indrogen. Heb van dat aanstip spul gehaald om sneller te laten indrogen maar tot nu toe wordt alles alleen maar roder en geïrriteerder ☹️ Gekukkig hebben we nog 5 dagen 🍀 🤞🏼

12 dagen geleden

En? Is het goedgekomen?