Welk merk hebben jullie.
En zijn jullie tevreden ( stevig / hoogte)?
Word er veel mee gespeeld?
En kan ik voor mijn meisje van 14 maand beter voor een waterbaan op de grond kiezen of voor een tafel.
Tnx ☀️
Hangt een beetje af van je dochter zelf.
Onze dochter van bijna 14maand is helemaal gek van haar watertafel van step2. Zij stapt wel gewoon al prima en staat er dus perfect aan te spelen.
Bij vrienden is er een waterbaan op de grond die vind ze ook wel leuk maar speelt ze minder lang mee.
Wij wilden een watertafel ipv baan zodat er meer afwisseling is in het speelgoed. Dit kan hij staand doen, omheen lopen, bij een baan is t zittend en dat doet ie al zoveel met ander speelgoed.
Wij hebben de piratenboot van little tikes
Hier hebben we een watertafel van de Lidl, was 15 euro. Het zijn twee bakken met deksel en op de poten elk een bakje. Super simpel maar mijn zoon speelt er altijd mee als hij in de tuin is.
Mijn zoon loopt al maar je kunt de poten eronder vandaan halen mocht dat nog niet het geval zijn. Ik vind het fijn dat ze dan ook staant kunnen spelen!
Wij hebben er een van little tikes, echt een enorme aanrader! Iets prijziger maar echt het geld waard! Onze dochter van 3 is er ook zoet mee & ook de oudere kindjes die hier komen zijn er helemaal weg van!
Wij hebben de water/zand tafel van de action. Zit ook veel speelgoed bij. En je kunt eventueel de poten er af laten zodat ze er eerst zittend bij kunnen, of wel de poten er onder en dan staand