27 Reacties

3 maanden geleden

Yes, hier is hij 16 augustus 15 maanden geworden en wat denk je of tussendoor wakker of tegen de klok van 5 uur. We hadden hem eindelijk zo ver dat die tot 7 uur sliep. Nu de nachten weer korter zijn merk ik direct de vermoeidheid weer toeslaan. Verschrikkelijk! Maar ik probeer te blijven denken, het is een fase en het wordt weer beter.

3 maanden geleden

Hier ook in een slaap regressie net voor de 15 maanden 😭 mijn zoontje ging altijd rond half 8 slapen en nu sinds een week wil hij dat niet meer. Hij wil persee naar beneden of tussen ons in in slaap vallen 😭 en anders gilt en huilt hij alles bij elkaar.

3 maanden geleden

Hier ook.. ik denk door transitie van 2 naar 1 dutje + tandjes + 14 maanden prikjes. 2.5 uur wakker geweest vannacht, uiteindelijk op de grond naast hem in slaap gevallen 😅

3 maanden geleden

Toch altijd fijn om te lezen dat je samen in het zelfde schuitje zit, hopelijk allemaal weer snel eruit!

3 maanden geleden

Herkenbaar! 🥲 Had het ook al gepost in ‘alleen maar huilen thuis’. De nachten zijn SLECHT. Zoontje wordt hysterisch wakker, is moeilijk te kalmeren en wordt heel erg boos als hij terug zijn bedje in gaat (ook al was hij intussen in onze armen in slaap gevallen). Heftig dit. Een flesje geven hebben we nog niet geprobeerd 🤔

3 maanden geleden

Is ook al maaaanden tanden aan het maken, non-stop eigenlijk. Nu zijn de onderste hoektanden aan de beurt, de onderste eerste kiezen zijn er nog maar net door. Maar doordat hij al zo lang aan een stuk tanden aan het krijgen is, weet ik niet of het daar nog aan ligt (had de voorbije maanden zo’n nachten niet, ook niet bij doorkomen van de kiezen).

3 maanden geleden

Jaaa hier ook 😭🫠 Ellendiiiggg..

3 maanden geleden

Ik denk dat wij hier ook last van hebben. Ze sliep lekker door ‘s nachts, maar wordt nu elke keer wel wakker. Vaak 1x, soms 2 of 3x. Gisteren spande ze de kroon. We zijn tot 4h in de ochtend bezig geweest! Heb haar nog nooit zo overstuur gezien. In eerste instantie dacht ik aan pijn. Maar toen ik haar op schoot nam met een dekentje, ging ze lachend “kiekeboe” spelen. Ben echt helemaal op

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu met de regressie bij jullie? Wij zitten er inmiddels 4 a 5 weken in 😭 hij wil niet meer om half 8 op bed. Elke avond valt hij tussen 10 en 11 in slaap en dan vaak ook nog naast mij op ons bed.

2 maanden geleden

Reactie op Roxx

Hoe gaat het nu met de regressie bij jullie? Wij zitten er inmiddels 4 a 5 ...
Bij ons al beter! Voorlopig geen drama’s meer ‘s nachts. En als hij toch even wakker wordt, valt hij zelf opnieuw in slaap nog voor we tot aan zijn bedje geraakt zijn om te troosten oid. Overdag wel nog veel huilen helaas

2 maanden geleden

Wij zitten er ook middenin. Naar bed brengen is dramatisch tegenwoordig en in de avond/ ‘s nachts meerdere keren wakker en dan echt intens krijsen. Ik vind deze regressie heel pittig. Bij ons helpt het alleen om er uiteindelijk bij te blijven en dan uiteindelijk heeeel voorzichtig weg te sluipen. Maar we hebben een houten verdiepingsvloer dus elk klein kraakje hoort meneer en dan kan hij zo weer wakker schieten. Gebruiken nu sinds kort ook weer even White noise om iig wat andere geluiden te dempen. Succes allemaal, nog even volhouden ♥️

2 maanden geleden

Iemand al de gouden tip om dat wakker worden om 0500 te rekken?? 😅

2 maanden geleden

Reactie op Sab12345

Wij zitten er ook middenin. Naar bed brengen is dramatisch tegenwoordig en ...
Hier ook :( vreselijk. Vanmiddag hadden we oppas. Ze heeft helemaal niet geslapen. Heb er om 18.00 uur in bed gelegd, alleen maar huilen. Ben er soms zo klaar mee zucht :(

2 maanden geleden

Reactie op Juni-20

Hier ook :( vreselijk. Vanmiddag hadden we oppas. Ze heeft helemaal niet ge ...
Oh jeetje die zal bekaf zijn.. lastige periodes hè zitten er tussen. Ik snap helemaal wat je bedoelt dat je er soms klaar mee bent.

2 maanden geleden

Wij zitten er ook middenin. Vind het weer zo pittig en lastig. Niks lijkt te helpen. Zo moe zijn maar alleen maar gillen met naar bed gaan. Kijk iedere dag weer op tegen het naar bed gaan 😢

2 maanden geleden

Hier drie weken last gehad van de 15 maanden slaapregressie. Eerder zulke regressies meegemaakt maar elke keer weer heel erg vervelend. Denk steeds dat het dan niet meer goed komt, maar ook dit kwam ineens van de ene op de andere dag weer goed. We veranderden vrijwel niks aan de avondroutine. Volhouden😩 Hoe lastig dat soms ook is.

2 maanden geleden

Zucht... blijft maar duren 😞 morgen 16 maand zal het dan beteren? 😞

2 maanden geleden

Reactie op Lou Men filou

Zucht... blijft maar duren 😞 morgen 16 maand zal het dan beteren? 😞
Hier hebben we het ergste denk ik gehad . Ze was ook super verkouden en bleek ook nog eens oorontsteking te hebben :(

2 maanden geleden

Wat fijn om te horen dat ik niet als enige ben man van vrolijk meisje naar een diva gillend als naar bed breng snachts gillend wakker overdag alleen maar met dingen gooien op grond liggen huilen huilen

2 maanden geleden

Wij hebben ook ruim 4 weken last gehad van de regressie. Nu af en toe een vuiltje tussendoor maar daarna herpakt ze zich weer. Was wel pittig