8 Reacties

één jaar geleden

Voor niemand herkenbaar?

één jaar geleden

Nee , hier heel vaak plassen. Maar dat had ik voor de zwangerschap ook al wel aardig. Nu meer snachts eruit.

één jaar geleden

Ik zou dit bespreken met je verloskundige, omdat zij je gerust kunnen stellen of kunnen helpen. Ik drink nu heel veel en moet daardoor ook vaak plassen. Ivm harde buiken en pijn de verloskundige gesproken. De verloskundige vroeg nog: plas je alles wat je drinkt wel uit? Toen zei ik ja en zij zei, dat is mooi. Daaruit maakte ik op: als je dat dus niet doet, dan is er misschien iets. Vandaar dat ik nu even op jou berichtje reageer.

één jaar geleden

Ik weet niet hoe ver je bent maar denk dat het ook te maken heeft met hoe ver je bent in je zwangerschap. Ik merk nu dat ik vanaf week 15 een stuk meer plas dan voorheen. Ik word er nu s’nachts ook wakker voor minimaal 1 keer.

één jaar geleden

Ik ben nu 17 weken en plas nu minder vaak dan in het begin van de zwangerschap. Ik drink wel genoeg, niet zoveel als jij, maar wel voldoende.

één jaar geleden

Ik heb wel precies t zelfde. Drink zo veel, maar plas amper wat uit. Zo vreemd !

één jaar geleden

Ik heb dat dus ook sinds een paar dagen.. Drink mega veel en moet maar niet plassen. Als ik dan ga plassen is het niet zoveel als dat je zou verwachten met zoveel te drinken. Ook hoef ik ineens niet meer in de nacht, voorheen wel. Ik wacht het even af, over twee dagen echo dan vraag ik het.

één jaar geleden

Merk je aan bijvoorbeeld je voeten of je vocht aan het vasthouden bent? Eet je veel zoute producten?