6 Reacties

één maand geleden

Hier overdag vaak maar 1a 1,5 uur, en in de nacht max 10u.

één maand geleden

Wij hebben 3 maanden gehad (11-14 maanden oud) waarin mijn zoon over ging van 2 naar 1 slaapje waarbij hij soms echt maar kort sliep. Nu slaapt hij thuis 1,5-3 uur maar op de opvang nog steeds maar gemiddeld 30 minuten, hij is nu 1j4m. In de nacht slaapt hij meestal 10,5-11,5 uur. Misschien is het bij jou ook tijdelijk en als hij weer een groeispurt krijgt of gewoon meer ontwikkeld dat het weer meer wordt. Alles is een fase toch? 😅

één maand geleden

Hier in de nacht ongeveer 10 uur en overdag max 1/1,5 uur.

één maand geleden

Hier precies hetzelfde. ‘s Nachts ongeveer 11.5 / 12u. Overdag meestal een dik uur. Heel soms een keer langer. Hij is wel gewoon heel vrolijk gelukkig, dus maak me er geen zorgen over. Alleen als hij terug komt van de opvang is hij doodmoe

één maand geleden

Reactie op Bosdieren

Wij hebben 3 maanden gehad (11-14 maanden oud) waarin mijn zoon over ging v ...
Die periode van 2 naar 1 slaapjes ging hier ook wat lastig, wat niet gek is denk ik. Maar dat waren vooral pittige nachten. Nu heeft hij al zeker een maand maar één slaapje per dag, en had gehoopt dat hij dan overdag iets langer zou doortrekken. Hij is verder wel gewoon vrolijk overdag dus dat scheelt de helft al haha

één maand geleden

Reactie op UniekF

Hier precies hetzelfde. ‘s Nachts ongeveer 11.5 / 12u. Overdag meestal een ...
Hier precies hetzelfde idd! Maak me gelukkig ook geen zorgen maar was benieuwd of er meerdere kindjes zijn die ook minder slapen dan gemiddeld en hoe dat dan gaat. Zou wel lekker zijn als hij net iets meer slaap zou pakken overdag