27 Reacties

één maand geleden

Het is heel normaal dat bv babys snachts een aantal keer wakker worden. Zij zijn gewend aan de genegenheid en contactmomenten en worden daarom wakker. Zodra je daar in de toekomst mee stopt gaat ze wel doorslapen. Je hebt dus geen coach nodig om het "natuurlijke" te stoppen want volkomen normaal. Het is een fase en het komt uiteindelijk wel goed.

één maand geleden

Hey mijn zoontje had dit ook dat duurde een maand! Nu is het weg. Ik had veel aan de tips van slaapmoon. Het was dus echt een fase icm nacht angst. Ik ging gewoon bij hem liggen op een matras, zo sliep ik zelf ook prima

één maand geleden

Hi bij mij is dit gestopt toen ik met 14 maanden de nachtvoeding ging weigeren. Ineens ging hij toen doorslapen!

één maand geleden

Reactie op Nvl92

Hi bij mij is dit gestopt toen ik met 14 maanden de nachtvoeding ging weige ...
Leverde dat veel gehuil en geschreeuw op? Ik wil ook graag van de nachtvoedingen af, in de hoop dat ze dan door gaat slapen, maar zie zo op tegen die paar rotnachten als ze de tiet niet krijgt... En het is ook wel een makkelijk middel om haar weer in slaap te krijgen, aan de andere kant. We zitten midden in de slaapregressie op het moment.

één maand geleden

Reactie op Nvl92

Hi bij mij is dit gestopt toen ik met 14 maanden de nachtvoeding ging weige ...
Ja, bij mij houdt ze dus gewoon niet op met huilen totdat ik haar bv geef. Daarom liet ik nu mn man gaan, want als ik er ben en ze krijgt niks, is het dus echt geen doen..

één maand geleden

Reactie op Rizzerd

Ja, bij mij houdt ze dus gewoon niet op met huilen totdat ik haar bv geef. ...
Ik zou eerst eens een tijdje je man laten gaan. Dan gaat de associatie met de voeding over en gaat ze misschien wel doorslapen. Mocht dit niet werken kun je altijd nog een slaapcoach bellen maar 27% van de baby's slaapt nog geen 8 uur aan een stuk met 1 jaar. Dus als het om 1 keer per nacht gaat kan het nog natuurlijk zijn.

één maand geleden

Reactie op imke27

Ik zou eerst eens een tijdje je man laten gaan. Dan gaat de associatie met ...
Eens! Ik ben gestopt met borstvoeding maar ze is alsnog 3x op een nacht wakker én ik heb 300euro betaald aan Bureau van Slaap voor tips die ik ook van google had kunnen halen

één maand geleden

Een vriendjn kwam trouwens met de tip dat als je een verwijzing van je huisarts hebt, de slaapcoach (moet je even nagaan welke) door de gemeente wordt vergoed. Misschien is dat bij jullie gemeente ook wel zo

één maand geleden

Reactie op Evavd

Eens! Ik ben gestopt met borstvoeding maar ze is alsnog 3x op een nacht wak ...
Dat is mijn beeld idd ook een beetje bij slaapcoaches. Of dat ze ons hele schema om willen gaan gooien ofzo, wat natuurlijk op zich best kan, maar denk niet per se dat daar de oorzaak ligt. Ik denk idd zoals Imke27 ook al zegt, gewoon nog even blijf proberen met eerst mijn man laten troosten om de associatie weg te halen. Benieuwd wat dat gaat doen!

één maand geleden

Reactie op AuroraNox

Een vriendjn kwam trouwens met de tip dat als je een verwijzing van je huis ...
Thanks voor deze tip! Mochten we idd een verdere stap zetten, zeker goed om te weten

één maand geleden

Kan je niet vragen of iemand van de consultatie bureau langs kan komen aan huis? Voor advies ?

één maand geleden

Y8mg1 Izys>{8

één maand geleden

Reactie op AuroraNox

Leverde dat veel gehuil en geschreeuw op? Ik wil ook graag van de nachtvoed ...
Nee onverwacht totaal niet. Ik had gewacht tot Ik vakantie had om de 'strijd' aan te gaan maar die was er helemaal niet😅

één maand geleden

Reactie op Rizzerd

Ja, bij mij houdt ze dus gewoon niet op met huilen totdat ik haar bv geef. ...
Oh balen. Idd handig om dan je man te laten gaan.

één maand geleden

Wij hebben periodes gehad van slecht slapen. Na een aantal weken wisten we echt even niet meer wat te doen. Toen twee keer contact gehad met Slaaptipsvoorbabys en echt ontzettend goed geholpen, daarna sliep hij ineens door. Je krijgt tips die passen bij het slaap/eetritme van je kindje en ik geloofde er eerst niet zo in.. het is zelf even investeren maar was het zoooo waard. Consult kostte trouwens €100,- . Ik moet zeggen dat ik €400,- echt heel erg fors vind.

één maand geleden

Wij hebben contact gehad met Praktijk lekker slapen, ze kost €90. Ik geef ook nog borstvoeding en ze houdt daar echt rekening mee

één maand geleden

Wij hebben bij 12 maanden slaaptipsvoorbabys ingeschakeld voor 100 euro (online consult) het heeft 1 nacht geduurd en slaapt sinds dien elke nacht 12 uur achter elkaar 🤞

één maand geleden

Reactie op Britttt97

Wij hebben periodes gehad van slecht slapen. Na een aantal weken wisten we ...
Is het dus niet perse dat ze een bepaalde slaaptraining adviseren zoals chair methode of huilen-terug komen etc?

één maand geleden

Reactie op HelloRose

Is het dus niet perse dat ze een bepaalde slaaptraining adviseren zoals cha ...
Jawel! Je gaat samen opzoek wat bij je past. Wij deden een methode dat je eventjes laat huilen, na een aantal minuten terug komt, aai over de bol etc. Dit is heel kort gezegt hoor. Werkte voor ons heel goed. En het was niet zo dat hij echt helemaal overstuur raakte, want dat wouden we niet.

één maand geleden

Reactie op Britttt97

Jawel! Je gaat samen opzoek wat bij je past. Wij deden een methode dat je e ...
Oké ja dat werkt hier dus niet.. geen enkele vorm van slaaptraining