Ons dochtertje wordt nog steeds vaak wakker snachts. Ze kan bij het naar bed brengen (zowel overdag als savonds) goed zelfstandig in slaap vallen. Overdag slaapt ze ook heel goed en soms ook lang.
Snachts wordt ze alleen wel veel wakker. Als ik naar haar toe ga, wordt ze pas weer rustig na een voeding (ik geef nog bv dus heb het idee dat ze mij daarmee associeerd of dat ik naar melk ruik ofzo), als mn man gaat, is ze vrij snel weer rustig (met een aai over dr bol bijv) en gaat dan daarna weer slapen.
Ze is in principe snachts niet wakker om te spelen ofzo, soms hoor ik haar door de babyfoon brabbelen, maar valt ze na een tijdje uit haarzelf weer in slaap.
Ik wil eigenlijk graag dat ze de hele nacht door gaat slapen zonder tussenkomst van ons en overweeg daarom een slaapcoach. Wat zijn jullie ervaringen hiermee zowel positief als negatief? En wat is jullie algemene beeld; wel of niet de moeite (en het geld) waard?
En wat is trouwens een normale prijs? Heb nu iemand op het oog waarbij het € 400 kost.
Ik wacht nog even af met het inschakelen van hulp. Merk al zoveel verbetering nu met onze eigen aanpassingen, dat ik verwacht dat het wel goed komt. Gister werd ze bijv alleen om 01.00 en 05.00 wakker. Vannacht wel wat vaker, om 22.00, 02.00, 05.00 (maar toen alleen muziekje op babyfoon aangezet) en om 07.00.
Hier kan ik wel mee leven voor nu 😅