10 Reacties

4 maanden geleden

Hoi, geen ervaring in Rotterdam maar wel in Dirksland. Is niet heel ver van Rotterdam, maar dat moet je maar net willen. Daar zijn allebei mijn kinderen geboren en ik vond het een erg fijn ziekenhuis. Allebei de keren moest ik ook wat langer blijven en dat ook echt wel als fijn ervaren.

4 maanden geleden

Zelf 2x keizersnede gehad in Sophia, dus kan verder niet spreken over ervaringen in andere ziekenhuizen. Maar hoor altijd goede verhalen over ikazia.

4 maanden geleden

2x bevallen in het Ikazia en vond het heel fijn daar!

4 maanden geleden

Ikazia! 2x bevallen 1x poliklinisch, 1x medisch. Beide keren goede ervaringen.

4 maanden geleden

Bevallen in Maasstad, goede ervaringen! Medisch weliswaar, maar werd echt naar mijn wensen/angsten/bevindingen etc geluisterd.. succes met je keuze! 🙏🏽

4 maanden geleden

Zelf 3 keer bevallen in het Ikazia ziekenhuis heb hele goede ervaringen met bevallen in het ziekenhuis alleen de couveuse afdeling heb ik slechtere ervaring mee.

4 maanden geleden

Reactie op Elliee

Zelf 3 keer bevallen in het Ikazia ziekenhuis heb hele goede ervaringen met ...
Oh de couveuse afdeling heb ik dan wel weer ervaring mee. En vond ik eigenlijk best prettig! Wat beviel jou niet?

4 maanden geleden

Reactie op Doperwt

Zelf 2x keizersnede gehad in Sophia, dus kan verder niet spreken over ervar ...
Ik had zelf wat mindere ervaring hellaas…

4 maanden geleden

Tijdens de zwangerschap was mijn dochter aan de kleine kant en toen maakte ze me echt van streek zeggen dat de baby muschien eerder gehaald moest worden etc toen moest ik 3 x per week komen voor ctg en om de twee weken moesten ze de volledige groei weer meten. Ik helemaal in tranen want ik dacht het gaat niet goed met haar. Toen 2 dagen later lwam ik op controle en de arts zij ja ze groeit op haar eigen lijn verder ze is klein maar ze groeit wel. Toen werd het 1 x maal controle pwr week. In het ziekenhuis 3x naar andere kamer moeten verhuizen omdat er iemand anders naar de kamer moest terwijl ik al lichte weeen had van de ballonkather. Toen ging ik naar de beval kamer en kreeg ik de ruggeprik was die na 2 uur er volledig uitgegaan. De anesthetist kwam 5 uur later want hij zat in een spoed opereratie en ik had elke halve minuut heftige weeen. Met weenopwekkers zonder ruggenprik toen kwam hij en toen kreeg ik hem opnieuw en na 2 uur voelde ik weer alles onderen. Omdat de pijn zo heftig vroeg ik kan de weenopwekkers lager gezet worden aangezien de ruggenprek uitwerkte toen deden ze dat gimg de hartslag van de baby van 140 naar 60 . Ondertussen door de ruggenprik was ik een zombie ik trilde ik kotse ik was er totaal niet meer bij niet meer mezelf. Er kwam steeds een stagiare kijken meisje van 21 moest haar diploma nog halen ik voelde me heel erg alleen . Het is dat mijn moeder en mijn vriend er was dat mijn moeder mij verzorgde . Toen de hartslag steeds daalde niemand kwam even langs t was angstig. Ook voor mijn moeder en vriend. Ik was uiteindelijk 3 dagen in het ziekenhuis 24 uur over de bevalling zelf gedaan Er waren wel wat verloskundiges , vrouwelijke die ik heel aardig vond en fijn maar die wisselde dan van dienst en dan had ik weer nieuwe. De verloskundige die erbij was echt tijdens het uitdrijven/persen was wel ontzettend fijn alleen die heb ik dan waarschijnlijk volgend jaar niet dus liever naar een ander ziekenhuis🤗

4 maanden geleden

Ik ben bevallen in het Sint Franciscus Gasthuis, had het nergens anders en met niemand anders willen doen dan de mensen die daar werkten die dag.