6 Reacties

één maand geleden

Ik zou sowieso voorop doen deze leeftijd. Zelf heb ik een bobike. Die gaat over het hoofdje met de sluiting en kun je goed strak aantrekken. Anders eens langs een fietsenmaker in de buurt gaan kijken wat ze hebben Vond de eerste keer ook spannend maar onze zoon vindt het geweldig.

één maand geleden

Voorop zeker op deze leeftijd! Achterop is echt voor grotere kindjes. Verder gaat het er vooral om dat ze zelf kan gaan zitten en stabiel zit, dan maakt het niet heel veel uit hoe klein ze is 😊 Bij een fietsenwinkel kan je zelf kijken welke je qua bevestiging nodig hebt en welke voor jou het fijnste lijkt.

één maand geleden

Sowieso voorop als ze nog klein is en op deze leeftijd. Verder zijn bijna alle fietsstoeltjes wel prima, net wat je voorkeur heeft. Bekende merken zijn Bobike en Thule Yepp. Deze zijn goedgekeurd/veilig. Makkelijk om het de fietsenwinkel het erop te laten zetten.

één maand geleden

Ik heb zelf voor onze kleine man (10mnd) bobike en hij zit voorop , zelf is hij ook licht en kleiner maar hij zit heel stevig en past goed in het fietsstoeltje .

één maand geleden

Ik heb voorop een urban iki. Mijn dochter zit hier prima in en is ook klein (7kg en 68 cm).

één maand geleden

Ik hen yepp, voorop. En ook smal kindje.