Hier een peuter van 2 die veel doorlekt in haar luier, luier zit goed en soms is het al na 2 uur dragen van de luier
Ook snachts is dit best vaak het geval
Welke luier raden jullie aan ?
Ze heeft nu Kruidvat luiers
Wij hebben de luierbroekjes van Pampers baby dry voor onze peuter (buikslapertje) en zijn daar erg tevreden mee. Kruidvat luiers + Premium Protection (luiers, broekjes hebben we geen ervaring mee) lekte ze ook door. Met deze broekjes gaat het een stuk beter 😊
Bij mijn oudste zweerde ik bij Pampers Premium Protection luiers. Die stelden nooit teleur. Bij de jongste veel hiervan ingeslagen en nu lekke alle pampers door en werkt Kruidvat perfect en gaan de pampers maar op marktplaats. Ik zou vooral wat verschillende proberen. Mijn ervaring is dat de luiers toch per kind anders zitten, want geen 2 kinderen zijn precies hetzelfde gebouwd
Ik gebruik 's nachts een dubbele luier..... peuter van 2 weegt maar 10kg maar heeft wel een goeie blaasinhoud. Maat 5 luier onder maat 4 broekje van de Kruidvat
Wasbare luier + booster + wolbroekje.
Je hoeft niet gelijk een heel pakket aan te schaffen, je kunt er ook gewoon een paar kopen voor alleen de nachten. Maatje 2 kan je dan gewoon blijven gebruiken tot je kindje zindelijk is.
Ik gebruik pampers harmonie daar ligt mijn zoontje soms van 21:00 tot de volgende dag 09:00 in en ja die zit dan mega vol maar geen lekkage te bekennen. Op bol hebben ze altijd goede deals met maandboxen enzo
Hier ook wasbare luiers met inlegger. Zeker 12 uur droog en onze man in een nachtplasser. Zelfs op vakantie neem ik wasbare mee voor de nacht en dan overdag de weggooi. Anders drijft hij het bed uit als we geen wasbare luiers omdoen :s.