17 Reacties

2 jaar geleden

Kruidvat raakte hier ook te snel vol. Pampers premium protection zijn hier favoriet

2 jaar geleden

Premium protection!!

2 jaar geleden

Pamper premium protection inderdaad, nooit doorlekken hier

2 jaar geleden

Wij hebben de luierbroekjes van Pampers baby dry voor onze peuter (buikslapertje) en zijn daar erg tevreden mee. Kruidvat luiers + Premium Protection (luiers, broekjes hebben we geen ervaring mee) lekte ze ook door. Met deze broekjes gaat het een stuk beter 😊

2 jaar geleden

Hier een peuter van 19 kg. Pampers baby dry maat 8 is het enige dat haar in de nacht droog houdt.

2 jaar geleden

Pampers baby dry pants werken hier top 👍. Maat 6 hier maar even kijken naar wat past bij jouw kindje. Sluiten beter aan dan een luier.

2 jaar geleden

Bij mijn oudste zweerde ik bij Pampers Premium Protection luiers. Die stelden nooit teleur. Bij de jongste veel hiervan ingeslagen en nu lekke alle pampers door en werkt Kruidvat perfect en gaan de pampers maar op marktplaats. Ik zou vooral wat verschillende proberen. Mijn ervaring is dat de luiers toch per kind anders zitten, want geen 2 kinderen zijn precies hetzelfde gebouwd

2 jaar geleden

Wasbare luiers!

2 jaar geleden

Ik gebruik 's nachts een dubbele luier..... peuter van 2 weegt maar 10kg maar heeft wel een goeie blaasinhoud. Maat 5 luier onder maat 4 broekje van de Kruidvat

2 jaar geleden

Ik ben van kruidvat overgestapt op etos. Snachts een luierbroekje achterstevoren over de gewone luier heen. Daarna nooit meer een lekkage gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Nvl92

Wasbare luiers!
Hier ook wasbare luiers! Met een extra inlegger extreem lang droog, denk dat ik het wel kan rekken tot ver in de ochtend (doe ik niet hoor)

2 jaar geleden

Wasbare luier + booster + wolbroekje. Je hoeft niet gelijk een heel pakket aan te schaffen, je kunt er ook gewoon een paar kopen voor alleen de nachten. Maatje 2 kan je dan gewoon blijven gebruiken tot je kindje zindelijk is.

2 jaar geleden

Reactie op Mimi1993

Wasbare luier + booster + wolbroekje. Je hoeft niet gelijk een heel pakket ...
Je kunt trouwens voor een gratis (online) consult terecht bij de Billenboetiek.nl. Hele lieve mensen en fijne service!

2 jaar geleden

Ik gebruik pampers harmonie daar ligt mijn zoontje soms van 21:00 tot de volgende dag 09:00 in en ja die zit dan mega vol maar geen lekkage te bekennen. Op bol hebben ze altijd goede deals met maandboxen enzo

2 jaar geleden

Pampers

2 jaar geleden

Misschien een andere maat proberen. Misschien is de huidige wel te klein, of juist nog te groot!

2 jaar geleden

Hier ook wasbare luiers met inlegger. Zeker 12 uur droog en onze man in een nachtplasser. Zelfs op vakantie neem ik wasbare mee voor de nacht en dan overdag de weggooi. Anders drijft hij het bed uit als we geen wasbare luiers omdoen :s.