15 Reacties

6 maanden geleden

Nooit pempers gebruikt altijd meestal kruitvat luiers en soms die van de Etos als ik de stad niet in wou. Altijd tevreden geweest en weinig lekkages gehad. Alleen zo nu en dan met een extrême spuitluier dan wil het nog wel eens het er aan de bovenkant uit komen.

6 maanden geleden

Kruitvat luiers, heel tevreden over!

6 maanden geleden

Reactie op Peach55

Kruitvat luiers, heel tevreden over!
Dankjewel! Weet je hoe ze vallen als je ze naast pampers legt? Ga vrijdag eerst maar eens 1 pak kopen om te proberen ☺️

6 maanden geleden

Ik gebruik huggies en ben daar enorm tevreden over

6 maanden geleden

Kruidvat. Voor de eerste altijd pampers gehaald. Op enig moment waren ze uitverkocht dus toen moest ik een ander merk pakken. Vervolgens was ik erover verbaasd hoe gelijk luiers van Kruidvat en pampers zijn. Ze vallen wel iets kleiner.

6 maanden geleden

Wij doen overdag kruidvat en snachts pampers anders lekt hij door. Kruidvat valt iets kleiner, dus hebben maat 4+ van kruidvat en maat 4 van pampers.

6 maanden geleden

Ik gebruik Etos of AH luiers overdag en 's nachts Pamers Harmonie. Etos en AH luiers vallen ongeveer hetzelfde als de Pampers Harmonie. Kruitvat heb ik ook geprobeerd maar die pasvorm is niet prettig bij mijn zoon en ik vond ze heel erg snel stinken. Volgens mij is de pasvorm van Kruitvat luiers vergelijkbaar met de Pampers Baby Dry, maar dat weet ik niet zeker.

6 maanden geleden

Kruidvat 🙏🏽

6 maanden geleden

Etos

6 maanden geleden

Rascal + friends (zijn regelmatig 2+3 gratis bij trekpleister/kruidvat)

6 maanden geleden

Kruidvat vind ik top! Etos en Albert Heijn is niks

6 maanden geleden

Etos!

6 maanden geleden

Reactie op Dsnv10

Dankjewel! Weet je hoe ze vallen als je ze naast pampers legt? Ga vrijdag e ...
Kruidvat valt een stuk kleiner! Dus zou zeker een maat groter aanschaffen 😊

6 maanden geleden

Kruidvat en Jumbo. Snachts een maat groter.

6 maanden geleden

Vind kruidvat echt vaak lekken! Helemaal fan van AH eigen merk berengoed, dus niet eens de extra zachtje oid. Kindje met eczeem huid die snel reageert op van alles heeft hier nergens last van