Ik gebruik nu pampers, maar zou graag willen overstappen.
Wat gebruiken jullie?
En waar zijn jullie na de pampers op overgestapt?
Vind pampers echt heel fijn! Maar vind het gewoon echt te duur worden als je het vergelijkt met andere luiers…
Alvast bedankt ☺️
Nooit pempers gebruikt altijd meestal kruitvat luiers en soms die van de Etos als ik de stad niet in wou. Altijd tevreden geweest en weinig lekkages gehad. Alleen zo nu en dan met een extrême spuitluier dan wil het nog wel eens het er aan de bovenkant uit komen.
Kruidvat. Voor de eerste altijd pampers gehaald. Op enig moment waren ze uitverkocht dus toen moest ik een ander merk pakken. Vervolgens was ik erover verbaasd hoe gelijk luiers van Kruidvat en pampers zijn. Ze vallen wel iets kleiner.
Ik gebruik Etos of AH luiers overdag en 's nachts Pamers Harmonie. Etos en AH luiers vallen ongeveer hetzelfde als de Pampers Harmonie.
Kruitvat heb ik ook geprobeerd maar die pasvorm is niet prettig bij mijn zoon en ik vond ze heel erg snel stinken. Volgens mij is de pasvorm van Kruitvat luiers vergelijkbaar met de Pampers Baby Dry, maar dat weet ik niet zeker.
Vind kruidvat echt vaak lekken! Helemaal fan van AH eigen merk berengoed, dus niet eens de extra zachtje oid.
Kindje met eczeem huid die snel reageert op van alles heeft hier nergens last van