5 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben van België dus geen idee of dit in Nederland hetzelfde is. Bij mij vroegen ze toen of mijn man zijn loon onder of boven bepaalde bedragen zaten, omdat dat kan bepalen hoeveel voorheffing ze afhouden van jouw brutoloon. Maar een exaxt loon moest ik niet opgeven.

5 maanden geleden

Wat heeft jouw salaris met jullie trouwdag te maken? En je bent al getrouwd, dus waarom moet hij nu nog die 3 dagen vrij regelen? Ik snap het ff niet

5 maanden geleden

Reactie op Sharralanda

Wat heeft jouw salaris met jullie trouwdag te maken? En je bent al getrouw ...
Hij heeft vakantieverlof ingediend voor onze trouwdag & honneymoon maar nu moeten 3 vakantiedagen omgezet worden naar bijzonder verlof (trouwen dus), dit scheelt toch weer 3 vakantiedagen voor hem. Op voorhand kon hij dit niet aanvragen want daarvoor had hij de trouwakte nodig. En ja dat salaris vraag ik me dus ook af

5 maanden geleden

Uh, volgens mij heeft niemand iets te maken met jouw jaaropgave/salaris behalve jijzelf en de belasting. Zelfs je man niet (al zou ik het misschien een beetje bijzonder vinden als jullie het niet met elkaar delen, maar het kan)

5 maanden geleden

Ze mogen absoluut niet vragen naar jou gegevens dag gaat hun niks aan en is ook tegen de AVG wetgeving in.