8 Reacties

4 maanden geleden

Ik werk ook 3 dagen di,wo en vr. En moet zeggen was even wennen maar zou nu niet meer anders willen. Je heb een lang weekend. En een rustdag tussen het werken door Een gemiddelde week bij ons nu kan za en zo met zijn 4e er op uit en dan ma de huishouding. En nog even van de kids genieten. Di en wo dan even tijd voor mezelf op het werk😉 do dan weer lekker met de kids er op uit.en nog wat huishoudelijke taken voor het weekend of nog wat( sociale ) afspraken.dan vr nog wat werken. Vaak rustig op het werk en iedereen is vaak ook lekker relaxed voor het weekend.

4 maanden geleden

Reactie op Leviatha

Ik werk ook 3 dagen di,wo en vr. En moet zeggen was even wennen maar zou nu ...
Die tijd voor jezelf op werk herken ik wel hihi. Bedankt voor je leuke reactie! Voelt het niet eenzaam op je vrije dag soms? Of zit dat vooral in mijn hoofd? In het weekend lijken mijn vriendinnen en ik allemaal wel druk met ons eigen gezin en doordeweek lopen we elkaar nu mis.....

4 maanden geleden

Reactie op Ssjsjnsla

Die tijd voor jezelf op werk herken ik wel hihi. Bedankt voor je leuke reac ...
Soms is het wel eenzaam maar daarom ga ik ook nog wel regelmatig op de koffie bij mijn oma of (schoon)ouders.vriendinnen werken op mijn vrije dagen dus dat zit er helaas niet in. Maar even een middagje naar de stad of monkey Town met de kids is ook een leuk uitstapje. Kinderen zijn 3 en 1. En die genieten er erg van.

4 maanden geleden

Reactie op Leviatha

Soms is het wel eenzaam maar daarom ga ik ook nog wel regelmatig op de koff ...
Er zit bij ons ook een kleine dierentuin in de buurt en heb daar een jaarabonnement ga daar ook regelmatig naar toe. Dus als ik me eenzaam of opgesloten voel ga ik er lekker op uit en geniet van me kinderen de oudste begint nu ook lekker te praten en kan dus ook een leuk gesprekje met hem op zijn niveau voeren als we ergens zijn

4 maanden geleden

Ik werk op maandag woensdag vrijdag. Het voordeel van werken op woensdag en vrijdag is dat het in de spits rustige dagen zijn en dinsdag en donderdag zijn juist het drukst. Bij mij zijn vriendinnen met kinderen ook op donderdag vrij maar we spreken nooit af eigenlijk. Ik doe op dinsdag en donderdag huishoudelijke taken zodat ik het weekend vrij heb. Maar mijn man werkt ook onregelmatig dus die is ook doordeweeks vrij en werkt juist in het weekend, dan doe ik in het weekend het huishouden. Ik heb het nooit saai gevonden om op dinsdag of donderdag vrij te zijn. De maandag lijkt me juist saai want dan is er veel niet open als je een keer weg wil want dan werken de meeste mensen.

4 maanden geleden

Ik werk op woensdag en vrijdag en bevalt me perfect. Werk ook gewoon met moeders dus denk ook niet dat het heel veel uit maakt? Mijn vriendinnen werken ook allemaal weer verschillende dagen dus er is altijd wel iemand vrij. En spreek ook altijd veel af met mijn moeder. Ik vind maandag een heerlijke dag om vrij te zijn toen ik nog 5 dagen werkte was ik ook altijd maandag vrij. Doe dan echt alles ik het huishouden, boodschappen voor de hele week en dan ben ik helemaal klaar voor de rest van de week. 😄

4 maanden geleden

Ik werk op dinsdag, donderdag en vrijdag en dat bevalt echt heel goed! Ik was voorheen al op maandag vrij en werkte 36 uur in 4 dagen. De woensdag erbij breekt lekker de week, maar in mijn omgeving zijn juist niet veel mensen vrij op woensdag. Ik kijk vooral naar mijn eigen situatie en wat mij/ons het beste uitkomt qua werkdagen. Op elke willekeurige dag dat je vrij bent is er vast iets leuks te doen toch. Mijn advies zou zijn, kijk wat jullie het beste past en waar jij je fijn en comfortabel bij voelt 😊. En anders zou je ook dit nu even kunnen aankijken? Mocht het toch niet helemaal fijn zijn kan je het gesprek vast aangaan met je werkgever om een dag te ruilen!

4 maanden geleden

Wat een fijne reacties. Dankjewel allemaal. Hier kan ik zeker wat mee 😃